Skal til BKK en tur i september..tilbud på Emirates First til Hong Kong til 4500,. tr, er det verdt?Tenkte på å fly ut og inn igjen på samme dag? Lounge ok? Eller bør jeg bruke alle pengene i BKK?
Loungene i hver ende er vel ikke skrytemateriale sammenlignet med f.eks. Lufthansa sine FCLs og FCT - men turen i seg selv er noe som må prøves (og det skal vi og) siden dette er omtrent den eneste muligheten for en EK tur i F til en noenlunde overkommelig pris
Men det skal sies at du kan ha det ganske så kongelig i Bangkok et døgn eller 2 for samme pris!
Har du råd og liker å fly, så hvorfor ikke. Jeg prøvde ut Emirates first BKK-HKG-BKK (med 2 dager i HKG) i januar i år. Angrer ikke et sekund, og kommer kanskje til å gjøre det igjen hvis anledningen byr seg
Finnes ikke bedre måte å bruke noen overflødige fly-kroner på er min oppsummering etter å ha tatt denne turen i EK Suites i februar. Du kan ev fly Biz på returen dagen etter, fett det og. Eller fly Orient Thai´s 747 100/200 tilbake til Bangkok.
Ser ut som det er mulig å dra 13:45 fra BKK med ankomst HKG 17:40 og med retur 22:25 fra HKG og ankomst BKK 00:05. Det er med A380 til EK begge veier. (ifølge www.emirates.com)