Skal reise til Bankok 11 november o reiser da med Thai. Siden dette er min første tur på biz klasse har jeg da tilgang på biz lounge på Gmoen-Bankok??? Lettere o spørre dere siden dere er ganske bereiste mange av dere Hallo alle sammen foresten
Selvsagt har man tilgang til lounge når man flyr business, og Jeg mener vel at Thai benytter SAS sin business lounge, forøvrig en ganske trivelig lounge.
Og på Bangkok flyplassen er det flere Thai business lounger som er ganske fine Skal du være noen dager i Bangkok kan du også sjekke ut mitt reisebrev på http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm . Kanskje det kan gi deg et lite inntrykk av hva du kan forvente deg hvis du ikke har vært der før
Har lest flere av dine reisebrev o de er helt knalle Har vært 6 ganger før i thailand men har "bare" reist charter før. Reiser ned til Bankok 11 november, gifter meg i Pattaya 13 november o drar så videre til Phuket 15 november o blir der en uke. Takk Martin, da finner jeg frem til SAS loungen
Har du booket turen din i Business allerede, eller planlegger du å benytte deg av upgradetilbudet som kan gjøres gjeldende 5 dager før avreise?
Greit å vite at sistnevnte tilfelle ikke gir adgang til lounger.