Billund (BLL) - Esbjerg (EBJ)

Hej,

Jeg har noteret mig, at der nogle gange figurerer afgange fra Billund (BLL) til Esbjerg (EBJ) på Billund Lufthavns hjemmeside. For eksempel var der 12/7 klokken 10:40 en afgang med nummer R6022 (se vedhæftede).

Er der nogen, der ved, hvad det er for nogle flyvninger? Jeg tvivler kraftigt på, at det er kommercielle flyvninger -- med den korte afstand er det jo næsten lige så hurtigt at cykle! Jeg kan heller ikke finde billetter noget sted.

/Michael Knudsen

Attachments

• Billund-Esbjerg.jpg
    Billund-Esbjerg.jpg
    19.7 KB · Views: 521
Skal være enig der, fra det jeg kan se er det Stavanger-Billund som fortsetter til Esbjerg, men enda så flyr DAT kun til Stavanger fra Esbjerg. Snodige greier.

Edit:

Ser ut til at DAT flyr Esbjerg-Billund-Stavanger-Billund-Esbjerg :=)

Last edited:
Da SAS fløj CPH-EBJ-BLL-CPH var den aktulle flyvetid mellem BLL og EBJ oftest ikke mere en 8-10 minutter. Vi(SAS i BLL) gjorde det til en sport at lave en så kort G/S i BLL som det var muligt..
Typen var for det meste en DC9-Sport en rigtig lille kraftkarl
Hilsen Ole

Ærgerligt, at man ikke kan bestille en rejse BLL-EBJ-BLL. Det kunne jeg ellers godt finde på en dag, hvor jeg ikke havde andet at give mig til :-)

Har du ikke vurdert å ta ut på flyplassen (husker ikke om det er mariagervei eller hobrovei den ligger ved ihvertfall ikke langt fra speider plassen) og bestille en time med en cessna, du rekker vel ut over grenå og nedover på godt en time, og er jo ikke så dyrt heller :)

Torben

Back