Billettoppgave Toronto-San Fransisco

Trdfly

Moderator
Medlem
Hei alle sammen,her er dagens oppgave :

*En person( 18 år )
*YYZ-xxx-SFO 21.Juli, og SFO-xxx-YYZ 29.Juli
*Lander på YYZ ca. kl 11.45 med KLM MD11 den 21.Juli (TRD-AMS-YYZ)
*Tar av igjen fra YYZ ca.kl 23.00 med KLM MD11 den 29.Juli (YYZ-AMS-TRD)
*Ønsker meg innom minst en annen by i Canada også, og det hadde vært morro med wide-body eller noe ukjent* men helst sammenhengende bokking.
*Prisklasse - 5-6000 NOK

Håper mange klarer dagens oppgave

Du kan fly AA via JFK. JFK-SFO går med 762/763. United har noen 757-300 på IAD-SFO, Delta flyr en mix av 757 og 767 på ATL-SFO

Last edited:
Hadde nok valgt en noe mer ydmyk tone enn å kalle det dagens oppgave.
Folk legger ofte mye jobb i å finne routinger, priser og flytyper.
Synes de som ofrer seg for oss amatører fortjener en ydmyk tone

Oppfattet ingen arroganse i trådstarters innlegg. Arrogant er det først og fremst når man spør om hjelp uten å gi tilbakemelding på hvordan det gikk.

Interressant oppgave, og selv om jeg er amatør måtte jeg bare prøve.
Det er vanskelig å oppfylle alle kriteriene i oppgaven, så man må kanskje si seg fornøyd med å klare 80% av dem, som på så mange andre felter i livet. Widebody var f.eks. vanskelig å kombinere med stopp i Canada.

Av de mulighetene jeg fant innenfor prisantydningen, syns jeg kanskje disse så mest spennende ut:
  • Westjet: YYZ-YVR-SFO og samme vei tilbake. Bare 737, men et ihvertfall for meg ukjent selskap. Og flybytte i Vancouver.
  • Air Canada: YYZ-YYC-SFO og SFO-DEN-YYZ. A320, CRJ7, B757 (United) og E170. Fire forskjellige flytyper og fabrikanter, og et flybytte i Calgary.

Last edited:
Hadde det ikke vært for den arrogante tonen din skulle jeg ha gitt dette et forsøk.

Tror ikke det er arroganse, men et forsøk på en litt humoristisk og anderledes vri for å få hjelp. Funker for meg, selv om jeg ikke er racer nok til å kunne hjelpe :)

Hadde nok valgt en noe mer ydmyk tone enn å kalle det dagens oppgave.
Folk legger ofte mye jobb i å finne routinger, priser og flytyper.
Synes de som ofrer seg for oss amatører fortjener en ydmyk tone

Stemmer helt på en prikk! :)
Beklager, legger meg helt langflat, kan ha litt med at jeg kopierte tekseten og siden redigerte til de opplysningene som passet meg osv...
Men alikevell, Tusen takk til de som har gitt forslag... :)

Av de mulighetene jeg fant innenfor prisantydningen, syns jeg kanskje disse så mest spennende ut:
  • Westjet: YYZ-YVR-SFO og samme vei tilbake. Bare 737, men et ihvertfall for meg ukjent selskap. Og flybytte i Vancouver.
  • Air Canada: YYZ-YYC-SFO og SFO-DEN-YYZ. A320, CRJ7, B757 (United) og E170. Fire forskjellige flytyper og fabrikanter, og et flybytte i Calgary.

Var hos Air Canada jeg sjekket først og fant via Vancover med B763 og A333, men dagen etter var det bare via Chicago og Denver...og med bare CRJ, A320 osv...

Back