Billett med Norwegian og Binter Canarias - er det mulig?

Isbamse

ScanFlyer Gold
Bruker Skyscanner til å sjekke billetter til varmere strøk i vinter. Vil gjerne til Tenerife fordi de har sånn fin vulkan der, og 18 november får jeg opp Norwegian fra Oslo til Gran Canaria, og Binter Canarias over til Tenerife, via Skypicker.com. Men Norwegian har da ikke interliningavtale med noen, så det blir vel i praksis to enkeltbilletter, og stuck på LPA ved evt forsinkelse? :angry:

Re: Norwegian + Binter Canarias - er det mulig?

Korrrekt. Det selges en del slike kombinasjoner fra nettreisebyråene. Det lønner seg å væe våken ..

Takker! Synd for de som er litt mindre flynerdete i utgangspunktet...

De røde nesene flyr to dager i uka nonstop, inkludert søndager. Men vi vil gjerne fly ned en fredag eller lørdag for å utnytte en helg i hver ende av ferieuka. Foreløpig beste alternativ nedover ser ut til å være fredagsmorgener med Brussels via Brussel(!). Eller bare ta ferja til Mr Burns over fra Gran Canaria, men min kjære har ikke lyst på for lang reisevei. Tips mottas gjerne... :stir

Bruker Skyscanner til å sjekke billetter til varmere strøk i vinter. Vil gjerne til Tenerife fordi de har sånn fin vulkan der, og 18 november får jeg opp Norwegian fra Oslo til Gran Canaria, og Binter Canarias over til Tenerife, via Skypicker.com. Men Norwegian har da ikke interliningavtale med noen, så det blir vel i praksis to enkeltbilletter, og stuck på LPA ved evt forsinkelse? :angry:

Bestiller du hotell gjennom samme siden også, er du vel beskyttet av pakkrereiseloven.

Las Palmas nydelig? Har bare sett den fra bilen, men synes den så ut som en hvilken som helst stygg storby. Men Puerto de las Nieves er fin! :)

Las Palmas nydelig? Har bare sett den fra bilen, men synes den så ut som en hvilken som helst stygg storby. Men Puerto de las Nieves er fin! :)

...Som er på andre siden av øya? Det går direktebuss fra flyplassen til Las Palmas, den tar vel 10-15minutter hvis jeg ikke husker feil. Båten til tenerife går derfra :D

...Som er på andre siden av øya? Det går direktebuss fra flyplassen til Las Palmas, den tar vel 10-15minutter hvis jeg ikke husker feil. Båten til tenerife går derfra :D

Jepp, jeg har sittet i havna der og spist is og sett på den. Fin by, usedvanlig stygg båt.

Back