• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bilder ut av vinduet

plane-spotter

ScanFlyer Blue
Her er noen bilder jeg tok ut av vinduene mellom Oslo og New Ark... pluss noen mellom New Ark og Lax

overla9.jpg

overla8.jpg

overla7.jpg

overla6.jpg

overla5.jpg

overla4.jpg

overla2.jpg

overla.jpg

føles litt rart å sitte i ett så lite fly når man skal til USA, men når du først er i lufta er ett flysete det samme, som i alle andre modeller.;)

Fine bilder.
Har selv reist mye oversjøisk fra CPH,AMS,LGW;LHR opp gjennom årene og har tatt mye bilder underveis av områder vi har fløyet over.Selv om været ofte kan være dårlig er det blitt mye bra motiver fra land og kontinenter. For ikke snakke om ulike skysystemer/fenomener.
Man kan være heldige å få noen fine bilder og minner av soloppganger og solnedganger f.eks.
Jeg har alltid kamera med på mine yrkesreiser. Det kan gi unike muligehter,som en gang i 1975 da det var en palestinsk bombeaksjon på flyplassen i Madrid. På vei fra flyet inn til terminalen i buss smalt det og med kamera rundt halsen og i forfjamselsen tok jeg bilder av en bil som gikk i lufta ved siden av en TWA B707 på nært hold uten å tenke på hvilken reell fare det var.
Ta med kamera på alle reiser folkens og bruk det!

Originally posted by OJB
Fine bilder.
Har selv reist mye oversjøisk fra CPH,AMS,LGW;LHR opp gjennom årene og har tatt mye bilder underveis av områder vi har fløyet over.Selv om været ofte kan være dårlig er det blitt mye bra motiver fra land og kontinenter. For ikke snakke om ulike skysystemer/fenomener.
Man kan være heldige å få noen fine bilder og minner av soloppganger og solnedganger f.eks.
Jeg har alltid kamera med på mine yrkesreiser. Det kan gi unike muligehter,som en gang i 1975 da det var en palestinsk bombeaksjon på flyplassen i Madrid. På vei fra flyet inn til terminalen i buss smalt det og med kamera rundt halsen og i forfjamselsen tok jeg bilder av en bil som gikk i lufta ved siden av en TWA B707 på nært hold uten å tenke på hvilken reell fare det var.
Ta med kamera på alle reiser folkens og bruk det!
Så fint at du har reist mye og opplevd mye på flyreisene.

Originally posted by HMWK
Var det greit å fly 757 over dammen?

Det er helt ok:up:
Mine bilder fra 757 samt litt tekst ligger på http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=4856

Back