Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 25 Sep 2008 #4 Flyet på det siste bildet mangler vinger! BF:cool2
Jens W ScanFlyer Crusty 27 Sep 2008 #6 En ting er sikkert, dette er grusomt tidlig - siste bilde ser ut til å være nattoget FRA Bodø, som passerer Værnes rundt sju på morran. (Hva jeg vet?)
En ting er sikkert, dette er grusomt tidlig - siste bilde ser ut til å være nattoget FRA Bodø, som passerer Værnes rundt sju på morran. (Hva jeg vet?)
Novair ScanFlyer Gold 27 Sep 2008 #7 Vi var vel der til rundt 06:00 for å rekke Atlasjeten Tidlig nok ja, tror vi var der til 17:00 så det ble rundt 11 timer.
Vi var vel der til rundt 06:00 for å rekke Atlasjeten Tidlig nok ja, tror vi var der til 17:00 så det ble rundt 11 timer.
LCH78 www.lch78.net Medlem 27 Sep 2008 #8 Cedlind said: En ting er sikkert, dette er grusomt tidlig - siste bilde ser ut til å være nattoget FRA Bodø, som passerer Værnes rundt sju på morran. (Hva jeg vet?) Click to expand... *host*nerd*/host*
Cedlind said: En ting er sikkert, dette er grusomt tidlig - siste bilde ser ut til å være nattoget FRA Bodø, som passerer Værnes rundt sju på morran. (Hva jeg vet?) Click to expand... *host*nerd*/host*