LN-RPL ScanFlyer Blue 17 Aug 2009 #1 Her følger en del bilder som jeg har tatt forrige uke på TOS. Håper bildene faller i smak. OBS. Lang bildetråd fra meg.:exclaimation Denne gang vil ikke det være tekst over, jeg lar bildene tale for seg selv. Fortsetter. Last edited: 17 Aug 2009
Her følger en del bilder som jeg har tatt forrige uke på TOS. Håper bildene faller i smak. OBS. Lang bildetråd fra meg.:exclaimation Denne gang vil ikke det være tekst over, jeg lar bildene tale for seg selv. Fortsetter.
Iberworld ScanFlyer Blue 17 Aug 2009 #4 Fine bilder! Likte spessielt godt bildet med to 737-800 Norwegian
S sukram ScanFlyer Gold 18 Aug 2009 #7 Flotte bilder! Og at bildetråden er lang gjør ingenting, det er bare bonus. Det var jo også en fin påminner om hvor totalt SAS-, DY- og Widerøe-dominert TOS er
Flotte bilder! Og at bildetråden er lang gjør ingenting, det er bare bonus. Det var jo også en fin påminner om hvor totalt SAS-, DY- og Widerøe-dominert TOS er
putzmeister ScanFlyer Dusty 18 Aug 2009 #8 Likte spesielt alle bildene... fordi de er fra TOS MVH Stein Olsen