Bilder fra Palma de Mallorca

Ålreite bilder dette! Men er en del uroelementer foran og rundt flyene, og da hjelper det ikke med et bra kamera når det er vinger og fly i veien. Mine konstruktive 5 cent:)

Men et tips er å heller bruke feks websiden imageshack, laste opp bildene der og legge de rett ut i forumet her, for det er mange som ikke gidder å klikke på linker... Vi er blitt late, men det er fakta, hehe.

PS: Spanair-maskinen er en 717:)

Ålreite bilder dette! Men er en del uroelementer foran og rundt flyene, og da hjelper det ikke med et bra kamera når det er vinger og fly i veien. Mine konstruktive 5 cent:)

Men et tips er å heller bruke feks websiden imageshack, laste opp bildene der og legge de rett ut i forumet her, for det er mange som ikke gidder å klikke på linker... Vi er blitt late, men det er fakta, hehe.

PS: Spanair-maskinen er en 717:)

Takk for tipset! :D
Missforståelse med 717 , blander 717 og MD80 :8: :D

Hvis du ser på motorene så er det ganske så lett å se forskjell. B717 har samme motorene som MD-90, men er ikke like lang som den.

Her er jeg helt enig med Fry, jeg er som regel blandt dem som ikke går inn på linker slik som dette for å se på bildene.

Fine motiv, likte det bilde av AirEuropa halen godt, artig med litt nye vinkler.

Prøv å få med hele flyet, ellers er det jo fint det her.

Back