Bilder fra ferien 2007 del 1

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var noen av bilden tatt under ferien min gjennomgått og noen av dem ser dere under her. Bildene er tatt i Oslo, Brussel, Zurich, København og Amsterdam. Siden jeg suger på billedbehandling så ble dem kjørt igjennom auto contrast, auto level og auto colour i Photoshop. Dog ser jeg at dette nok ikke var det smarteste jeg har gjort så langt :-) Men håper at bildene er litt brukbare like vel :-)

osl1.jpg

osl2.jpg

osl3.jpg

osl4.jpg

osl5.jpg

osl6.jpg

osl7.jpg

osl8.jpg

osl9.jpg

bru1.jpg

bru2.jpg

zrh1.jpg

zrh2.jpg

zrh3.jpg

zrh4.jpg

zrh5.jpg

zrh6.jpg

zrh7.jpg

zrh8.jpg

zrh9.jpg

zrh10.jpg

cph1.jpg

cph2.jpg

cph3.jpg

ams1.jpg

ams2.jpg

ams3.jpg

ams4.jpg

ams5.jpg

Veldig mye bra bilder :up: Spes det med Thai 346. Syns 346 kler Thai-fargene sinnsykt godt :)

Veldig bra serie synes jeg av noe vi ikke ser hver dag.
Likte spesielt Thai's A340-600 godt.

Airbus 330.

Grunnlaget er bra her- på de fleste bildene- hvis du i tillegg tar fram levelskurven og etterjusterer med den midterste pila (mellomtoner) kan disse bildene bli riktig bra. Kanskje eneste som kan være litt kinkig er den SAS'en som ser ut som må være tatt i tåke!

Det skal ikke så my til - da det ser ut som du har truffet fokus bra!

Originally posted by SE-DYD

Grunnlaget er bra her- på de fleste bildene- hvis du i tillegg tar fram levelskurven og etterjusterer med den midterste pila (mellomtoner) kan disse bildene bli riktig bra. Kanskje eneste som kan være litt kinkig er den SAS'en som ser ut som må være tatt i tåke!

Det skal ikke så my til - da det ser ut som du har truffet fokus bra!

skal prøve det :) de tre bildene fra København er tatt i tåke faktisk :)

Fine bilder. Flyet i bilde nr. 1, Challeger 300 N448AS var i Tromsø omkring den 20/8.

Bra bilder ja...

Og som en annen sier her... 340-600 i THAI-dekor er lekkert !!! :cool: :cool: :cool: :cool:

Back