S stistens ScanFlyer Blue 17 Apr 2010 #1 rolig i Haugesund om dagene sett fra de-ice korgen. (bilde er tatt med mobil) Attachments IMG_2061[1].jpg 54.3 KB · Views: 422
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 17 Apr 2010 #3 stistens, hvilken -800 er det står bakerst? LN-NOL ser jeg registeringen på, og jeg regner med at det er LN-RNN som er -700-maskinen.
stistens, hvilken -800 er det står bakerst? LN-NOL ser jeg registeringen på, og jeg regner med at det er LN-RNN som er -700-maskinen.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 18 Apr 2010 #5 RRF står vel på BGO. RRE var vel oppe om TOS siste dag de var luftige, men den hadde tid til en tur til HAU.
RRF står vel på BGO. RRE var vel oppe om TOS siste dag de var luftige, men den hadde tid til en tur til HAU.
LN-MEH ScanFlyer Gold 18 Apr 2010 #6 Ja den kom seg avgårde på onsdag. De som ble strandet her oppe den kvelden var LN-BUF og -BRQ fra SK samt -KHC og KHD fra DY.
Ja den kom seg avgårde på onsdag. De som ble strandet her oppe den kvelden var LN-BUF og -BRQ fra SK samt -KHC og KHD fra DY.
S stistens ScanFlyer Blue 18 Apr 2010 #7 LN-KGL said: stistens, hvilken -800 er det står bakerst? LN-NOL ser jeg registeringen på, og jeg regner med at det er LN-RNN som er -700-maskinen. Click to expand... Her i Haugesund står LN - RRE LN - RRN LN - NOL
LN-KGL said: stistens, hvilken -800 er det står bakerst? LN-NOL ser jeg registeringen på, og jeg regner med at det er LN-RNN som er -700-maskinen. Click to expand... Her i Haugesund står LN - RRE LN - RRN LN - NOL