N-3PB
ScanFlyer Gold
BGO på en onsdag (17/6-09)
Ja da var det dags at legge ut noen bilder igjen, har brukt dagen på å prøve og feile med sterk sollys (ja sol i Bergen i dag) og hvite fly
Føstemann ut er en MD til ære for Lennart!
2 x 737 fra forskjellige selkaper.
Så var det BAB'en fra BAT.
Ikke en skikkelig bildetråd uten en Helios!! Disse fargene er vel snart historie.
En annen grunn for at jeg var oppe å tok bilder i dag kommer her.
Såvidt jeg vet har jeg ingen bilder av Iberworld fra før.
MD'en er snudd og skal tilbake til Danmark. La ved bilde pga av røyken fra storbrannen ved OS i dag, sees bak Fanafjellet i bakgrunnen.
Lufttransport med LN-MOT.
Siste grunnen til jeg var oppom i dag, FLYBE fra Shetland. Her greide jeg selvfølgelig å surre det skikkelig til da jeg tok bilde:angry: Har nå greid å redigere det noenlunde til slik at det går an å se var det er.
That's it!
Yngve
Ja da var det dags at legge ut noen bilder igjen, har brukt dagen på å prøve og feile med sterk sollys (ja sol i Bergen i dag) og hvite fly

Føstemann ut er en MD til ære for Lennart!

2 x 737 fra forskjellige selkaper.

Så var det BAB'en fra BAT.

Ikke en skikkelig bildetråd uten en Helios!! Disse fargene er vel snart historie.

En annen grunn for at jeg var oppe å tok bilder i dag kommer her.

Såvidt jeg vet har jeg ingen bilder av Iberworld fra før.

MD'en er snudd og skal tilbake til Danmark. La ved bilde pga av røyken fra storbrannen ved OS i dag, sees bak Fanafjellet i bakgrunnen.

Lufttransport med LN-MOT.

Siste grunnen til jeg var oppom i dag, FLYBE fra Shetland. Her greide jeg selvfølgelig å surre det skikkelig til da jeg tok bilde:angry: Har nå greid å redigere det noenlunde til slik at det går an å se var det er.
That's it!
Yngve
Last edited: