Betale med SAS Credits

Basse-HAU

ScanFlyer Gold
Vet ikke hvor mange som bruker dette verktøyet, men har nå prøvd 2 ganger i min bedrift å betale med SAS Credits uten å få det til.
Det idiotikse er at man ser ut til å måtte bruke SAS.no sin vanlige bestilling istedenfor bedriftsbestilling, og da må man legge inn reisendes info manuelt...
Men allikevl når man kommer til corporate betaling og legger inn opplysninger: corporate brukernavn, passord, cmp , så kommer det opp den typiske feilmelding til sas it, feilkode xxxx, vennligstprøv igjen.
Har sendt corporate support mail tidliger, men de vet ikke hva som er galt. De er jo sef stengt utenom normal tid, og typisk at jeg bestiller biletter utenom åpningstid :(

Anyone som har hatt samme problemer?

Jeg har nylig betalt tre reiser med SAS Credits, men det krevde to telefoner til Corporate Support før alt fungerte.

Virker som det er agent ruletten som gjelder her....
Hadde 1 tlf i går, joda, neida. Makan til kundeservice skal man lete lenge lenge etter.
Forklarer personen i andre enden mitt problem, først etter en litt lang seanse med hva som kan være galt, IE Explorer osv, så foreslår han å sjekke, og vil ha segmenter.
Så når han får opp pris, så kommer det booking gebyr ca 300 pr pers. Unnskyld, men det var ikke det det jeg ville, jeg ville booke ONLINE. Det kunne jo ikke han fikse sier han!!!
Han kunne feilmelde det....

Joda, mail sendt til corporate support, så får vi se. Regner med vi må igang med agent ruletten :-D

Er dette serviceen de legger til sine bedrifts kunder, så får jeg virkelig håpe online funksjoner blir lappet og limt i sammen og holder lenge.

Har hittil ikke klart å bestille Credits-reise uten telefonstøtte. Nå er jeg muligens ikke skarpeste kniven i IT-skuffen, men "intuitivt" er vel ikke adjektivet jeg ville valgt om bestillingsprosessen.

Jeg fikk det til i dag. Måtte lese mailen 3 ganger, for å prøve å skjønne noe. Prøvde med CMP kode som brukernavn og voila :-D. Hadde vært mye enklere om de bare sa/skrev det.... Så rett og slett bruke sas.no vanlig bestilling, velg sas Credits som betaling. Da kommer du til ny side, hvor jeg da måtte bruke CMP kode som bruker, passord xxx, og CMP kode i CMP kode felt.

Back