Bestillt bilett med Finnair, oppgradere med avios?

Sondbjo

ScanFlyer Gold
Hei, jeg har netopp bestillt meg en billet til PEK i februar med Finnair. Jeg kjøpte en bilett det går ann å endre på den ene vegen. Så jeg lurte på om jeg kan oppgradere til Bizz med mine BA avios(miles). I såfall hvor mye poeng trenger jeg til å oppgradere OSL-PEK? Jeg har silver status hos BA. Kan jeg benytte meg av OSL loungen den dagen selv om jeg ikke flyr BA?
Takker for svar :D

Hei, jeg har netopp bestillt meg en billet til PEK i februar med Finnair. Jeg kjøpte en bilett det går ann å endre på den ene vegen. Så jeg lurte på om jeg kan oppgradere til Bizz med mine BA avios(miles). I såfall hvor mye poeng trenger jeg til å oppgradere OSL-PEK? Jeg har silver status hos BA. Kan jeg benytte meg av OSL loungen den dagen selv om jeg ikke flyr BA?
Takker for svar :D

Du kan kun oppgradere på BA/AA/IB med avios. Du har tilgang til OSL-loungen (med gjest) når du reiser med gullkort.

sist gang jeg reiste med BA over dammen så funka sølv kort for lounge acess også... Er det noen måte å konvertere avios til finnair plus? Har finnair uppgrade deals?

sist gang jeg reiste med BA over dammen så funka sølv kort for lounge acess også... Er det noen måte å konvertere avios til finnair plus? Har finnair uppgrade deals?

Sølv gir deg adgang med gjest, dersom det ikke er kjipere regler for kontraktslounger.

Fint da blir det lounge på meg i alle fall :D Er det ingen mulighet til å sende poeng fra BA konto til Finnair konto? Jeg har rundt 43000+++ avios på konto.

Er finnair et bra selskap i økonomi på langtur?

Har finnair billig uppgrades? Er det noe vits å betale for finnair bizz?

Skal du betale for upgrades så burde du hvertfall sjekke om det gir opptjening i business når du vurderer kost/nytte. (Tror ikke de har billig upgrades)

Back