Bestilling av billetter gjennom Wideroe.no

_volcom_

ScanFlyer Blue
Jeg har aldri bestilt billetter gjennom widerøe
sin nettside før. Fant greie priser der på Japan tur i
august med blant anna 787 flygning fra Frankfurt til
Tokyo.

Det jeg lurer på åssen er det med evt setereservasjon
og slikt da ? FÅr en mulighet til slikt?

Ifølge widerøe siden står ikke flytypen til
Tokyo oppført mens på ANA sin side står det at det
er 787 som flyr.

Booker du hos Widerøe så får du en Amadeus-referanse. Denne kan du (kanskje) bruke hos ANA, alternativt kontakter du Widerøe via chaten og får ANA-referanse (hvis de har egne ref). Alt. sersom ANA tillater forhåndsvalg av seter, selvfølgelig. Min erfaring med å booke gjennom WF er at ting stort sett funker, og man får tak i referanser, i motsetning til sas.no eller ymse reiseportaler.

(Husk: Bruk gjerne logoen oppe til høyre på forumet når du skal booke så støtter du driften)

Takker for innspill. Fikk vist opp seteplan når en gikk lengre i bestillings
prosessen. Så nå blir det Japan i august og boeing 787 FRA-HND så dette
blir en spennende reise :)

Jeg har i det siste bestilt billetter gjennom hjemmesidene til SAS, men den store ulempen med å gjøre det, er at man ikke har kontroll på bookingklasse hos andre *A-selskaper. Etter at jeg har fått muligheten til å reise mer og dermed skaffet meg EB-kort, er dette naturligvis viktig. Den store skrekken er f. eks. å bestille tur til Sydney og få minimalt med poeng. Er Wideroe-chatterne behjelpelige med å søke etter priser og bookingklasser for større/lengre turer ala et gammeldags reisebyrå eller er de kun akutte "problemløsere"?

Vi på WF chatten kan være behjelpelig med å tildele seter, evt. requeste. Bare å kontakte oss på chat eller benytt merknadsfeltet "andre spesielle ønsker" i bestillingsdialogen.

Hvordan søker jeg opp SK i Eco Extra på wf.no? OSL-CPH-BKK

Samme her, bestill ønsket reise på nettsiden, benytt merknadsfeltet "andre spesielle ønsker" og be oss bytte til X-klasse, om en spesiell klasse ønskes.

E!

Back