Bestille reise med ulike destinasjoner?

Intemezz

Supernova
Hva er billigst og beste måte å finne billetter fra Oslo-NY og hjem fra Miami?

Ved å bestille 2 stk. enkeltturer blir det svindyrt...men har sett ruter f.eks. OSL-JFK//MIA-OSL. Men finner ikke dette på Finn.no bl.a.

Ved å bestille 2 stk. enkeltturer blir det svindyrt...men har sett ruter f.eks. OSL-JFK//MIA-OSL. Men finner ikke dette på Finn.no bl.a.

Det er ikke noget problem at bestille sådan en billet, som i øvrigt kaldes "open jaw". Find et online rejsebureau, som tillader multi-city søgning.

Enkeltbilletter er dyrt, ja. Gå på www.ba.com, Widerøe, www.lufthansa.com el.l. og velg "avansert", "multi city" el.l.

Krever litt leting da du ikke automatisk får beste pris opp. Sjekket en tilfeldig dato i mars. LH=4900 kr, BA=4100 kr

Last edited:
Enkeltbilletter er dyrt, ja. Gå på www.ba.com, Widerøe, www.lufthansa.com el.l. og velg "avansert", "multi city" el.l.

Et par andre online reisebyråer jeg har truffet på som tilbyr open jaw er Ebookers, Expedia og Zolong. Så det er en del muligheter. Jeg synes imidlertid det er rart at det er en del av reisebyråene (inkl enkelte ganske store), som ikke tilbyr open jaw på noen enkel måte. Selv bruker jeg det i svært stor utstrekning for å ha muligheten til å rekke over mer på feriene mine.

Litt komisk at du lurte på dette med de destinasjonene. Meg selv og noen kompiser gjør det samme i slutten av juni og begynnelsen av juli. Men vi drar til Miami først og returnerer fra New York. Fikk en fin fin pris på 3600 kr t/r fra london med British Airways og American. Vi bestilte først 2 billetter via expedia og de 2 siste via BA sine sider. Begge ypperlige for multicity valg. Tilslutning til London blir med DY for 900 kr t/r da vi reiser fra Bergen og Trondheim. Hvilke datoer reiser dere på? Og ble det en god pris? Litt nysgjerrig da vi jo gjør det samme som dere, bare i annen rekkefølge. God tur!

Last edited:
Back