• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bestille hos sas.no, poeng hos Aegean

hifiman

ScanFlyer Gold
Sitter å bestiller billetter hos sas.no men poengene skal registrest på min Aegean Miles & Bonus konto ikke min eurobonuskonto..er det noe spesielt jeg må gjøre da ?

takk for hjelpen

Sitter å bestiller billetter hos sas.no men poengene skal registrest på min Aegean Miles & Bonus konto ikke min eurobonuskonto..er det noe spesielt jeg må gjøre da ?

takk for hjelpen

Hvis du ikke logger deg inn, får du anledning til å oppgi fornavn, etternavn, bonusprogram m.m. på første trinn i bekreftelse på bestilling, i alle fall...

Rune

Hvis du ikke logger deg inn, får du anledning til å oppgi fornavn, etternavn, bonusprogram m.m. på første trinn i bekreftelse på bestilling, i alle fall...

Rune

ok :) er så vant med å logge inn så bestille...

Alternativt, legg det inn ved innsjekk, det funker også.
Det kommer an på dagsformen til SAS IT. Jeg har flere ganger forsøkt å endre fra SK til A3 (eller motsatt) og fått poengene kreditert feil. Bruker begge programmene, så det har ikke vært noen krise for min del, men det er greit å være klar over at det ikke er 100% stabilt.

Back