• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Best tirsdag og arrivederci:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God nattmorgen - 03:30 er tidlig selv for denne skapningen. Men du verden vissheten om at lunsjen inntas på en strand ved Fiumicino om noen timer hjelper absolutt. I mellomtiden skal vi nyte reisen med Lufthansa. Nyt dagen du også.

God morgen fra Kongsberg

Da var D-sjekken helt ferdig og jeg har ikke blitt avskiltet. Ny stor sjekk om 3 mnd, men før den tid blir det nok noen mindre sjekker også.

Vel, i dag blir det en tur innom kontoret for å treffe litt folk og jobbe litt. Sønnen skulle hatt eksamen på videregående i dag. Han var tidlig oppe og i svært godt humør, noe som er litt uvanlig når det er eksamen. Det viste seg at eksamen var avlyst grunnet at faglærer var blitt syk.

EB ønskes en riktig god tur til Italia.

God morgen fra GoAhead Sørtoget hvor man akkurat har kjørt ut fra Asker. Dagens reisemål er Kristiansand hvor jeg skal være med på å lage festival. Sånn sett en slags jobbreise. Toget er langt fra fullt og det er masse ledige seter ombord. Tror det blir en behagelig reise jeg. Sørlandsbanen må jo være den linja i Norge som knapt er innom noe sivilisert sted til tross for mange byer langs kysten. Men den ble jo bygget i en tid hvor linjene skulle bygges langt fra kysten av militære årsaker. Vestfoldbanen dekker delvis noen av byene men mellom Grenland og Kristiansand er det lite tog og det skjer vel heller aldri da man har prioritert masse motorvei der
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:
God nattmorgen - 03:30 er tidlig selv for denne skapningen. Men du verden vissheten om at lunsjen inntas på en strand ved Fiumicino om noen timer hjelper absolutt. I mellomtiden skal vi nyte reisen med Lufthansa. Nyt dagen du også.

God tur til deg EB, regner med at her skal det nytes..

God morgen fra bortekontoret. Det ble gode 2500 meter i poolen i dag og sulten er allerede ganske merkbar. En del internt og en gladlunsj med noen meglere på brygga er programmet så langt.

God morgen, her er det ikke tilbakelagt 2500m hverken til vanns eller med bens hverken i dag eller i går. Bør vel gjøre noe med det snart. Skal jobbes litt også er det tydeligvis østersjakt i kveld. Får være fornøyd med været.

Somlet bort noen bonusbilletter i løpet av natten så «Syden» utgår nok i sommer.

God dag fra L1. En jobbmiddag på et av de mange jordbærstedene i kveld, så da passer det å legge inn en kort løpetur etter levering i barnehagen. Ha en fin dag

God morgen fra heimen. Helgen ble ikke helt som planlagt, da man plutselig befant seg på Ullevål sykehus med akutte magesmerter. Ble et par dagers opphold, men nå er man hjemme igjen med en blindtarm i manko. Men formen er fin og har fått beskjed om å holde meg litt i aktivitet, så det blir vel en liten spaserturer ut i finværet i løpet av dagen[emoji3] Ha en strålende uke!

God morgen fra heimen. Helgen ble ikke helt som planlagt, da man plutselig befant seg på Ullevål sykehus med akutte magesmerter. Ble et par dagers opphold, men nå er man hjemme igjen med en blindtarm i manko. Men formen er fin og har fått beskjed om å holde meg litt i aktivitet, så det blir vel en liten spaserturer ut i finværet i løpet av dagen[emoji3] Ha en strålende uke!

Ah, bare noen dager. Da tok du light-varianten, i motsetning til meg for noen år tilbake :p

God bedring

God tur til deg og gubben.

Her er det 1t til landing i Singapore og jeg bruker timen min med gratis internet. Har fyllt ut landing form og alt digitalt, så jeg hat satset på å være ute av terminalen på 15-20 min.

Finnair... knallbra. De nye setene er best i klassen. Asia... not so much. Begriper det ikke. Har liksom egentlig sett litt frem til denne litt spennende jobbturen. Men vil allerede bare hjem, og jeg har ikke landet enda. :)

Jeg får holde meg til å reise vestover tror jeg.

Ha en best tirsdag

Ah, bare noen dager. Da tok du light-varianten, i motsetning til meg for noen år tilbake [emoji14]

God bedring
Antall dager på sykehus etter blindtarm varierer . Om den er perforert må man gjennom antibiotika Iv også, som regel Tacosin (ganske potent type AB også)Ukompliserte blindtarmer trenger ikke veldig lang tid.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Antall dager på sykehus etter blindtarm varierer . Om den er perforert må man gjennom antibiotika Iv også, som regel Tacosin (ganske potent type AB også)Ukompliserte blindtarmer trenger ikke veldig lang tid.

Jeg vet, og det jeg mente med light-varianten ;)

Min sprakk, så da ble det 6 dager på Ullevål, hvor jeg halvparten av tiden fikk god tilgang til drugs med høy gateverdi :p

Sånn kan det gå - god bedring

Kanskje du får tid til å skrive litt om turen fra India også... :old

Riktig god bedring til Tristar. Håper du kommer deg raskt.

Så avhenger det litt av om det er kikkhullsoperasjon eller åpen kirurgi. Det meste gjøres vel med kikkhull, men jeg har skjønt at det fra tid til annen må brukes åpen kirurgi særlig om den har sprukket. Åpen kirurgi gir vel noe lenger tid på sykehuset også.

Ved begge mine operasjoner ble jeg lappet sammen med 60 sting i magen. Det gav som kjent lengre sykehusopphold.

Back