• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Best på egne vinger - Synes Icelandair

• Thread starter Thread starter LN-HAT
  • Start date Start date
Re: Best på egne vinger - Synes Icelandair

Det er jo noen som instisterer på å stå utenfor allianser og klarer seg bra allikevel. Emirates, Virgin Atlantic og Icelandair er jo blant dem. Sistnevnte er jo i en veldig spesiell posisjon i hjemmemarkedet og har gode naturgitte muligheter for Europa - USA-reiser, men det skal bli spennende å se hvordan BA blir mottatt på London - Reykjavik! Det er vel så vidt jeg kan forstå den første av de store som gjør et forsøk på Island. Good luck! (Spotterne på Keflavik klager vel ikke .. :cool2 )

Originally posted by Herlov
det skal bli spennende å se hvordan BA blir mottatt på London - Reykjavik! Det er vel så vidt jeg kan forstå den første av de store som gjør et forsøk på Island. Good luck! (Spotterne på Keflavik klager vel ikke .. :cool2 )
Mig bekendt har LH fløjet til Island før og SK har ogsåfløjet med eget metal før det store FISK codeshare arrangement kom i stand

Originally posted by jens
Originally posted by Herlov
det skal bli spennende å se hvordan BA blir mottatt på London - Reykjavik! Det er vel så vidt jeg kan forstå den første av de store som gjør et forsøk på Island. Good luck! (Spotterne på Keflavik klager vel ikke .. :cool2 )
Mig bekendt har LH fløjet til Island før og SK har ogsåfløjet med eget metal før det store FISK codeshare arrangement kom i stand

Tror SK flighten hette 856/857 alternative 857/858.. Någon med bättre minne?

Unnskyld, det er nok alderen min som får ta skylden. ;)

I siste Airliner World sier Icelandair at 787 skal brukes paa ruter til Asia... Se opp Finnair!!!

Det er ikke mer enn 10 år siden SAS fløy CPH-KEF, så DY får finne en annen unnskyldning :cool2

Jeg husker ikke flightnummeret, men de fløy med MD-81 det året. 19. mai 1995 var det LN-RMS som fløy ruta.

Originally posted by EB
I siste Airliner World sier Icelandair at 787 skal brukes paa ruter til Asia... Se opp Finnair!!!

Skal Island bli verdens navle???

Tydligvis...skal bli spennende å se hva, hvor og når de setter kursen østover...

Originally posted by HMWK

Skal Island bli verdens navle???
Hvorfor skal ikke utvandrete nordmenn mene at deres lille øy er det når nordmenn er selvutnevnte verdensmestre i navlebeskuing?

Kanskje det blir den raskeste veien ut i verden?

To og en halv time vestover før du flyr østover har jeg ikke så stor tro på...

...avhengig av destinasjon i fjerne oesten, vil vel FI fly over Nordpolen og dermed ikke oestover....

Back