Best onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen:-) Her har jeg tatt en helt normal tilvenning til ferien dag..så da ligger dagen der klar til bruk som jeg vil. Ha en ekstra best onsdag du også.

God morgen fra Knausen. Herlig å være med på EBs ungdommelige glede over kommende ferie.

Her er det nesten feriefølelse, men spesielt i kveld når sommerens siste skoleavslutning er ferdig. Jeg må ordne kake og gave til lærerne. :8:

Men først, møte med noen engelskmenn og en svømmetur.

Mornings fra L1. Tog til, løpe hjem, er nå planen. Siste svømmeskoletime før sommeren for han minste. Ha en fin dag.

Morn fra ute i havet.
Her venter man på at noen skal bli ferdig med noe...
Så skal jeg se på det, og forhåpentligvis finner jeg at utstyret er godkjent for produksjon.

God morgen fra Kongsberg.

I ettermiddag går ferden til Gardermoen og overnatting der før bolaget tar oss til Milano i morgen tidlig. Skal bli fint med en langhelg i Milano nå kjenner jeg. I dag blir det å pakke litt og ordne litt her hjemme. Alltid litt styr med medisiner og slikt før utenlandstur, så jeg må innom apotektet for å fylle opp mitt lokale apotek samt en snartur innom sykehuset for å hente noe papirer. Formen og prøvene er imidlertid fin så vi satser på en fin helg i Italia.

God morgen fra Stavanger :) Her starter dagen med litt hjemmekontor før jeg må komme meg avgårde på et kurs. Pizza med kollegaer i kveld blir hyggelig.

God morgen fra Aleris. Siste dose Denguevaksine. Nå er det å vente de 20 minuttene.

Misunnelig på EB som har ferie. Her er det fortsatt 1,5 uker igjen. Men da blir det også sårt tiltrengte 5 uker. :)

Ha en best onsdag

God dag fra Kristiansand. Odderøya blir sakte men sikkert et festivalområde. Begynner i allefall å ligne et sted hvor konserter kan avholdes. Så er det bare å beklage til alle kristiansandere at et av deres viktigste friluftsperler beslaglegges i to uker. Mange turgåere som har måttet ta en annen retning ja.Men vi håper nå at festivalen bidrar positivt i bybildet likevel. Vi lover å levere Odderøya tilbake i fin stand. Synes denne byen på en måte har alt. Fine friluftsområder, dyrepark med eksotiske dyr, en sjørøver og ikke minst tre røvere og en streng tante som mener at alt er bare tøys og tull i Kardemomme by. Og om kort tid vil mobilene gå bananas da Sivilforsvaret/Politiet skal teste nødvarsel. Så dere som sitter i et viktig jobbmøte vil få møtet avbrutt med mindre telefonen er på flymodus eller skrudd helt av.

Last edited:
G’morgen .. Snart lyst. Ser ut til å bli en fin dag. Men det er selvfølgelig ingen garanti for at det ikke dukker opp noen celler etterhvert ..

87 pund berner bestemte seg for å vekke meg tidlig i dag, men det er egentlig deilig. En stille time på terrassen med morgenkaffe og -radio er deilig, det.

God onsdag fra Siemreap. Endelig litt utenlands ferie, eller er det «visa run» :D
Her ble vi i går mottatt som rockestjerner, iskald klut, iskaldt øl levert 10m fra utgangsdøren på SAI, GM (General Manager) stilte selv opp, med sjåfør og to livvakter (sønnen på 5 og en kompis) :D Så transport til hotellet hvor det underveis kontinuerlig ble etterforsynt med kald øl bakfra (gutta sto for det)
Deretter innsjekk, servering og traktering i 4 timer i resepsjonen, da var vi ganske så svimmel og ble sjekket inn for vi måtte gå å legge oss :)
Nå har vi akkurat vert ute med GM på ny ekspedisjon. Han hadde avtalt privat visning av Amara Private Villa her, visning ble gjort av eier, drit kul eiendom må jeg si.
Snart blir det middag, ha en fin fin onsdag :)

2fdf293a33c680d006e1c5dfdcf1673a.jpg

91436a0c0922520acbedb76f3667be1b.jpg

0fbf6e0e77c942cd227a10673299afcf.jpg

b62314ef6e4595ce9ab565fa1da2c804.jpg

feecebdf91abb6d59937aa5308ce9c38.jpg

d2b95dfabac3ed1e63e77ee53704cd02.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God onsdag fra Siemreap. Endelig litt utenlands ferie, eller er det «visa run» :D
Her ble vi i går mottatt som rockestjerner, iskald klut, iskaldt øl levert 10m fra utgangsdøren på SAI, GM (General Manager) stilte selv opp, med sjåfør og to livvakter (sønnen på 5 og en kompis) :D Så transport til hotellet hvor det underveis kontinuerlig ble etterforsynt med kald øl bakfra (gutta sto for det)
Deretter innsjekk, servering og traktering i 4 timer i resepsjonen, da var vi ganske så svimmel og ble sjekket inn for vi måtte gå å legge oss :)
Nå har vi akkurat vert ute med GM på ny ekspedisjon. Han hadde avtalt privat visning av Amara Private Villa her, visning ble gjort av eier, drit kul eiendom må jeg si.
Snart blir det middag, ha en fin fin onsdag :)

DÆÆÆÆVEN, det så bra ut!

Hallo fra Tønsberg. Passe trøtt i trynet da minstemann tester ut fenomenet "barnehageforkjølelse" som storebror har delt med oss alle. Grei antydning til sommer her så ganske deilig.

God ettermiddag fra Jåttåvågen,
En svært så travel uke , arbeidsdagen gikk unna i en fei i dag.
Inn i mellom en rekke telefoner i forbindelse med offisiell åpning av den nye utstillingshallen på Flyhistorisk Museum Sola i morgen torsdag kl 14.00.
Her kommer Fylkesordfører i Rogaland og Ordfører i Sola med mange gjester for å åpne høytidelig den nye utstillingen.
Fredag er den nye utstillingshallen åpen for publikum etter all jobbingen siste år for oss i Venneforeningen. Ta turen innom i løpet av helgen når vi også er på Sola Airshow. Besøk våre FB-sider ; Sola Flymuseum.
Ha en fin dag.

Back