Best lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best lørdag:-)

Glad morgen fra Verdens Ende. Allerede hatt kaffe og banankake fra Nøtterø Bakeri…sammen med kidsa som jeg måtte vekke slik at vi i hemmelighet kunne spise kake til frokost:-) Så når de andre voksne våkner er vi uskyldigheten selv. Blir vel 2-3 bad i dag også…når Norge byr på 30 grader er det egentlig bare Ekstra Best:-)

Re: Best lørdag:-)

Morn fra fastlandet 30km nord for Verdens Ende. Gårsdagen var strålende her også, jeg tok tilogmed et bad i sjøen. Skal bli godt og varmt i dag også, men litt mer skyer og (som vanlig???) en del vind, slik at man ikke merker hvor godt sola steker. Blir nok et par runder med solkremen i dag også.
Blir nok garantert å jobbe litt med innholdet av kjØlig drikke i kjØleskapet også.

God lørdag fra 20 bussen. Litt mer presis enn gårsdagens eventyr med 23 bussen som faktisk var 15 minutter forsinka også kl 23 i går kveld. Bussjåføren sa det var tekniske problemer og jeg får tro på ham for på ring 3 kom en solobuss av typen som kjørte linje 23 før. Men Nobina har jo slitt med en bussleverandør som de måtte heve kjøpet av busser av tror jeg. Så kan fort bli mye krøll på 23 og 24 med gammelt materiell . Og det er fare for kjØLig drikke i kveld, særlig når jeg blir tvunget til å ta fri i morgen pga 4 søndager på rad ekke lov

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God morgen fra NYC hvor fredags festen fremdeles pågår.

Overraskende lyst på denne tiden av døgnet her borte for å være så langt sør. Ellers fortsetter festen videre mens dere har frokost.

Nevner bare at det var 90min kø i passkontrollen i går ved ankomst, og jeg som hadde MPC klar fikk ikke brukt det pga systemet var nede. Say no more.

God helg

Mornings ga fra Tjøme. Sånn cirka midt mellom Verdens Ende og det nevnte fastlandet. Morgenkaffe på trappa. Så får vi vel etterhvert bunkre opp skuten og ta en tur ut på fjorden. Ha en fin dag.

God dag fra Tananger og sjøen,

Nok en båtdag ute i skjærgården i dag. Fantastisk sommerdag igjen.

Fortsatt god helg.

God lørdag fra SVG!
Her har en rukket å vandre på seg masse steg før en kom hit. Nå nytes en kald en før ferden går til BGO for grillparty med gutta. Vi traff perfekt med været kan en si, solkrem er anskaffet:D
Ha en strålende lørdag :)

God lørdag fra Chile. Skyfritt men en del grader kaldere enn på Tjøme. Straks av gårde på trening og så blir det noen ærend i ettermiddag. Må planlegge litt pakking til torsdagens hjemreise også. Ha en fin dag.

G'morgen .. Her skal dagen brukes til en liten biltur til Aiken for å se på ting. Kanskje blir det en matbit også.

Sol og fint etter gårsdagens uvær. Dukket opp en stygg rød celle rett over oss, og laget et lurveleven uten like. Bikkjene kan tolerere fyrverkeri, men artilleriet til Tor (med hammeren) er LANGT over grensen.

God morgen fra Gulfen. Her er en laaaang mimosa-frokost snart ferdig (fremdeles presses nydelige appelsiner hjemme, men i dag var giften Korbel "Champagne" som ikke er optimalt.) Hver morgen er ett av barna med på morgen-shoppingen på Publix som er en nydelig tradisjon og de på Publix begynner så vidt nå å forstå bisarr norsk humor. Han ene unge pose-pakkeren virker litt betatt av arving #1, men fikk klar beskjed om at han fort kom til å havne i en kjeller hvis noe skulle skje.

Mulig det blir huset i hele dag… Kona foreslo forøvrig Top Golf og Hooters (Skulle to hun var fra sørstatene og ikke Oslo Vest)

Last edited:

God morgen fra Vancouver. Kom meg hit i går kveld etter 13,5 timer på buss fra Calgary. Fantastisk natur og for en opplevelse å reise gjennom så varierende terreng og landskap, og ikke minst, opp og ned tusenvis av høydemeter langs Trans-Canadian Highway. Kom meg frem til hotellet etter at bussjåføren på lokalbussen fra Pacific Central Station sa jeg kunne kjøre med ham gratis (er canadiere virkelig så hyggelige altså?) og ned på stranda English Bay like ved hotellet her i går kveld, akkurat i tide til solnedgang. Det gjorde svært godt for en sørlending å endelig høre bølgeskvulp og måkeskrik igjen etter 2,5 måned i en landlocked provins. Nå skal dagen nytes her, med strandtur og en tur rundt Stanley park.

God kveld fra Lillestrøm. Her har jeg vært en liten tur ute og luftet båten i det fantastiske været. Nå venter det snart wienerpølser og sikkert litt skikkelig ultra-premium TV serier. Muligens fulgt av litt øl.

Ok, ikke muligens da. Selvfølgelig blir det øl.

Ha en lørdag som er best

Back