God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Selv om jeg ikke har funnet noen mandel ble det kaffe og marsipangris på meg. Et og annet som skal gjøres før vi blir 12 stykker rundt bordet til middag i kveld.
God morgen fra Asker. Familiebursdag for minstemann står på planen. Før det blir Flytog, SK811 og SQ319. Natten blir da på Y+ på en SQ A380. Ha en fin dag
Morn fra Tønsberg, hvor det dukket opp en hund her på morgenkvisten. Heldigvis både en kjent hund og planlagt besøk, så da har man hund for en dag.
Dukker også opp noen venner med et stykk arving senere i dag, men der er alderen såpass lav at det ikke blir spesielt baluba
God morgen fra Riksen. Her det de vanlige prosedyrene med antibiotika og blodprøver. Er prøvene ok håper jeg hjemreise i dag. Men det blr et par sjauer til på Riksen før jul fikk jeg beskjed om i går. Egentlig like greit å få det i desember så slipper en litt billigere unna når det gjelder husvask etc.
G-g-g-od M-m-morgen fra L-l-o-o-m-me-D-d-alen. M-m-mi-i-nnus 10 her og godt solskinn.
Snart av gårde til Nadderud for å arrangere årets siste serierunde i Toppserien. John Arne Riise og Avaldsnes kommer på besøk. De ligger på kvallik plassen, 3 poeng bak Røa, som har 28 mål bedre målforskjell. Arna-Bjørnar rykker rett ned. Åsane har ett og Lyn 3 poeng mer en Røa, så der kan ting endres. Enga blir seriemester, de møter RBK, som etter 1 poengs trekk pga økonomirot leder med ett poeng på LSK, som møter Brann, som har sikret seg den forsmedelige 4 plassen, ligger nå 9 poeng under LSK. Stabæk ligger 9 poeng under Brann og 7 poeng over Lyn, så vi er ikke innblandet i noe som helst. Dette er Petter Beslviks første sesong i damefotballen, så en 5te plass er vi egentlig fornøyd med. De foran oss på tabellen har betydelig høyere budsjett og Vi har solgt spillere i sommervinduet for over 1mil, som er veldig mye i norsk damefotball. Ha en varm og fin dag alle sammen.
Huff fra Knausen. Middagen ble avsluttet på nattklubb nede i blogger-distriktet. Reparasjons-mimosaen er bælmet og vi skal se junior spille mot Enga på Valle.. Et forferdelig moralsk dilemma for far hvem man skal heie på da (men inni meg er valget klart)
God ettermiddag fra LuangPrabang.
Her er klokken blitt 17:30 ish, solen er snart bak horisonten og temperaturen er behagelige 22°C.
I dag har vi vert på tur, helt på egenhånd, på scooter. Har besøkt Khung si waterfall og på returen var vi innom å spiste lunsj på en avsidesliggende café på en ris farm, et tips jeg plukket opp på YouTube. Om et par dager skal ny leiebil hentes ut og det blir ny ekspedisjon på Laos sine naturskjønne landeveier.
Nå slappes det av på terrassen før det blir middag om et par timer.
Ha en fin fin lørdag
Spennende sted. Hadde en helgetur dit. Nattmarkedet er et must.
Og ikke gå på turistfella å kjøpe kjekspakker til prosesjonen av munker om morgenen. Har sett at de kaster alle fabrikkinnpakkede matvarer og teknikken de har med klede over for at det ikke skal være for synlig, noen plukker pakkene opp og selger dem igjen til noen andre dumme turister neste dag. Munkene ønsker skikkelig mat, som for det meste består av nykokt ris. Eller gjerne fersk frukt. Om du har sett hvordan de så ut, ville du spist de kjekspakkene til frokost hver dag?
God dag fra FR9310 mot Torino. Litt tennis står på programmet. Italienske høyhastighetstog er bare herlige. Ja FR9310 er tognummeret og ikke et flightnummer på Ryanair .
G'morgen ... Hæljevakta er i gang. VPN-tunnellen er smurt og Paypal-trollet slumrer stille. Håper det fortsetter med det. Blir så masete når det vekkes.
Dagens tur i skauen er gjennomført. Mye rådyr å se. Det er jaktsesong, så de vet antagelig at parken er fredet område. Smarte dyr. Se nøye på bildet, så ser dere et.
God ettermiddag fra Arlanda Scandic,
Har brukt dagen til å forhale SVG-CPH-ARN.
Rolig ettermiddag/kveld her på hotelleriet før morgendagens begivenhet.
Ha en fin lørdags kveld.
Pga italienske lover så fungerer ikke Uber helt som hjemme og andre steder i verden. Milanos busstasjon ligger ikke akkurat sentralt til for å si det forsiktig. Og området virka nokså shabby. Så ble en Uber Black til 35 euro de 8 kilometerne til hotellet. Sjåføren kjørte som om politiet var på biljakt. Uber kan koble til lokale taxier men det var det ingen av uti der. Men ja tennis var gøy og Flixbus fungerte faktisk på vei hjem midt på natta men den busstasjonen lol.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.