Best fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra den blå stuen. Kaffe og forum før arbeidsdagen snurres i gang om en times tid. Litt hjemmekontor, litt Godskontor på Losby før det blir et veldig spennende møte litt lenger opp i Åsen her i ettermiddag og da burde også salgsbudsjettet mitt for første halvår være innfridd og vel så det. Nyt fredagen!

God fredag fra tbanen. Må si jeg faktisk setter litt pris på disse lange tbaneturene som tar en bokstavelig talt på den andre siden av nettet. Uansett nye tentamener i dag . En skulle tro jeg så frem til helga men nei i morgen blir det dobbeltvakt på sykehuset. Kan ikke si jeg gleder meg men får jo ekstra penger. Søndagen holder jeg hellig denne gangen dog. Hvis ikke blir det for mye. Seksjonsleder var dog nøye med å presisere på sms i går at hun hadde ledige vakter på søndag og. [emoji14] [emoji12]

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God fredag fra Forus. Det ligger an til å bli nok en nydelig dag her i sør-vest. Det store spørsmålet er om temperaturen kommer til å krype over 20-tallet i dag? I går så vi 19-tallet.

Uansett tilbringes arbeidsdagen innendørs hvor oljå trenger sine resepsjonstjenester. Blir nok tid til å stikke hodet ut i solen innimellom likevel. Er jeg heldig jekker jeg en utepils på trappa når jeg kommer hjem i ettermiddag. Ha en fin en!

Morn fra hjemmekontoret. Bilen trenger fottøy som passer sesongen, så da har man noe å gjøre i lunchen, som jeg mistenker blir både lang og utendørs også. Skal nok få slengt inn en brukbar arbeidsinnsats også, og så kanskje tar inspirasjon fra Ris og kjører vinlotteri?

God morgen fra Son.

Ser ut til å bli en nydelig dag her også i dag med sol og skyfri himmel. Nå på formiddagen skal det trenes litt. Vi skal blant annet spille tennis. Det har jeg ikke gjort på 20 år. Vi spilte litt i gamle dager, men vi gikk egentlig veldig fort over til badminton. Etter det blir det en snartur til Riksen for en liten samtale og sjekk. Heldigvis av den ufarlige sorten i dag. Jeg skal til samtale med endokriniolog vedrørende blodsukker og insulin bruk. Jeg får vel prøve med litt egen trening i kveld.

God morgen fra Hvalstad. Hjemmekontoret startes med en espresso i solveggen. Travelt på hjemmekontoret i dag da også her må bilen få sommerdekk, jeg har planer om å trene litt. I tillegg får vi gjester i kveld så må multitaske litt som både kokk og hushjelp med Teams på øret. Dessuten, er det den årlige turen for å handle inn litt ekstra vin som skal plasseres langt nede i kjelleren. Ha en fin dag

God morgen på toget forbi Fnatstad. Nå blir det en rolig fredag, enda roligere helg og så full fart til uka igjen. Ha en fin dag og helg!

God morgen fra solfylte Fornebu. Skal kontoreres og er endel ting som må være ferdig i dag. Litt dumt når været er som det er, men skal nok rekke et godt glass før solen går ned.

Oj fra Bergen. Ganske så hangover etter en ufattelig artig kveld i går på og av sjøen.. Planen om å komme hjem uthvilt ble lissom litt ødelagt - men Dragen er i superhumør og en massiv rosebukett på døren i går var en lir investering ;)

Nå frokost også 2A over fjellet.

Makan fra nesten på bortekontoret etter et kort toppmøte i tryllebyen. Greit trøtt i dag etter først ha ligget våken det meste av natten for å å toppe det med å forsove meg en times tid.

Heldigvis er det helg snart, men først skal jeg gjøre prosjekt døll døllesen, hvilket er å lage en times lang PowerPoint som skal fremføres på Zoom til uken. PowerPoint på Zoom... det er som laks med sylteagurk.

Ha en best fredag

G’moorgen, ja .. Hjemmekontoret er stengt for uken, men dagen er greit overbooket likevel. Får starte med en Topptur og tenke over saken.

Om noen vil til Seattle: Finnair - Stockholm (ARN) to Seattle (SEA) with a connection in Helsinki (HEL) - 526 EUR / $576 / 5943 SEK roundtrip in premium economy.

If you credit this to American Airlines you'll receive 10,566 redeemable miles and loyalty points. Cost per Loyalty Point - 5.451 cents USD -

God dag fra gjemmekontoret.

Det ble vanlig arbeidsdag hjemme, istedenfor å måtte dra inn til jobben for å ikke jobbe.

Siste innspurt før en logger av, og så må det bestemmes om man spiser ute, eller hjemme før man suser avgårde for å få brukt en konsertbillett. blir nok bussen bort, men usikker på om jeg tar på meg frakk eller pyjamas før jeg går på bussen, og hva folk evt. tenker om meg da? Og hva blir det å spise? Noe med smak av honning? Kanskje Tor smeller sammen noe? (Ok, jeg skal gi meg nå ^_^)

Ha en god en :)

Siste innspurt før en logger av, og så må det bestemmes om man spiser ute, eller hjemme før man suser avgårde for å få brukt en konsertbillett.

Du bør helt klart gå. deLillos spiller utrolig bra konserter for tiden! Det blir sikkert en helmax opplevelse!

Du bør helt klart gå. deLillos spiller utrolig bra konserter for tiden! Det blir sikkert en helmax opplevelse!

Er på veg. Var bare usikker på om jeg skulle spise hjemme eller ute ;).

Aldri sett dem live før, og siden de skulle spille i nærheten og man hadde et Ticketmastergavekort som lå og støvet ned, så.

det er som laks med sylteagurk.

Ha en best fredag

Fredagen blir beste best! Middagen ble bestilt fra Bongos bingokjøkken på Lillestrøm. God helg!

Attachments

• 7AA37874-0E14-400E-945E-4D382223F24B.jpeg
    7AA37874-0E14-400E-945E-4D382223F24B.jpeg
    524.2 KB · Views: 121
Back