Bergensere kan vinne 1 million EuroBonus-poeng og andre kampanjer i Bergen

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
SAS er glade i Bergen for tiden - med to nye ruter og flere egne kampanjer rettet mot bergensere.

Alle EuroBonus-medlemmer som bor i bergensområdet, kan bli med i trekningen av 1 million EuroBonus-poeng - nok poeng til en reise jorden rundt! Er du ikke allerede medlem, skynd deg å melde deg inn og bli med i trekningen du også.
Både gamle og nye medlemmer må registrere sin deltagelse på millionsjansen ved å sende inn sitt EuroBonus-nummer via skjemaet nedenfor.

http://www.sas.no/Bergen?WT.mc_id=NOBA131

Re: Bergensere kan vinne 1 million EuroBonus-poeng

Og her er betingelsene:

Vinn 1 million EuroBonus-poeng vilkår:

• Registrert EuroBonus-medlem senest 27. februar 2011
• Påmelding senest 27. februar 2011
• Registrert postadresse 5000-5999
• Gjelder EuroBonus-medlemmer som er over 18 år
• Premien er EuroBonus Ekstrapoeng.
• Konkurransen er ikke åpen for ansatte i SAS
• Vinneren blir kontaktet direkte på kontaktinformasjonen oppgitt i EuroBonus-profilen

Det er greit Hickok, dere kan bare bli der :p ;)

Dette må være for å feire at Chriscross har flyttet til byen! :p

Det blir nok ikke noe slikt på oss i Tromsø.... Liten sjans for nye ruter herfra - uavhengig av hvem som flyr... :(

Hmm, jaja, 1 million poeng hadde vel ikke vært så dumt nei. Kunne flydd sin vanlige kvote i noen gode år da, ja..

Ikke pokker om jeg flytter til Bergen selv om jeg hadde visst at jeg hadde fått den milionen poeng.

Kanskje jeg kunne flyttet for 100 mill kr men jeg er sandelig ikke sikker!! ;)

BF:cool2

Itillegg så betaler barn i følge med foreldre kun skatter, avgifter og fuel surcharge for reiser mellom 15/3 og 31/12 bestilt innen 27/2

Ta med barna - barnebilletten koster ingenting! Du betaler kun skatter og avgifter for barn hvis du bestiller senest 27. februar 2011, for reiser mellom 15. mars og 31. desember 2011. Tilbudet gjelder på ruten Oslo - Bergen v.v. Husk at barn ikke kan reise alene på dette tilbudet.

http://www.sas.no/bergen?vst=true#Barnetilbud

Ikke pokker om jeg flytter til Bergen selv om jeg hadde visst at jeg hadde fått den milionen poeng.

Kanskje jeg kunne flyttet for 100 mill kr men jeg er sandelig ikke sikker!! ;)

BF:cool2

Helt enig ;)

HURRA! Flere fordeler ved å være bergenser og BO i Bergen! :-D

Xxx.

Flere fordeler? Finnes det noen fra før av? Svømmehud bare ved å bevege seg ut? :p

Interessant vri fra SAS - for en gangs skyld legges tyngden i kampanjen på en annen utreiseby enn Oslo. Ikke veldig imponerende satsinger med nye ruter til Nice og Madrid i juli og begynnelsen av august, men det er i alle fall noe ... Ser at Bergen-London nå selges for 395 kr. en vei - det har vel aldri vært så lave priser på den SAS-ruten. Sikkert en reaksjon på bmis nye rute.

Hvis du vil på kino i Bergen i kveld og i morgen kl 21:15 på "Kongens Tale" i KP1, så skal SAS ha utlodding av et eller annet mellom reklame og film (flybilletter?)? Var visstnok også i går, men fant ut i dag.

Ser på priser med barn mellom BGO og OSL i reiseperioden for tilbud om barn gratis med voksne, men prisen for barn er den samme om jeg flyr bgo-osl som osl-trd, mao ser det ut som at "barnetilbudet" ikke kan bookes (er skatter og avgifter virkelige 204 kr en vei)? Er dette en "it-glipp" eller "chriscross-glipp"?

Back