Someone Moderator Medlem 8 May 2012 #1 Ser ut som en A330-300 fra Belgian Air Force er på vei ned til OSL as we speak
P PerJohan ScanFlyer Blue 8 May 2012 #3 Jotakk, den er dokumentert :colgate: Var forresten en nokså heavy tidlig ettermiddag på OSL idag I løpet av ca 20 min alt på bane 19R: United takeoff Belgian Air Force takeoff Icelandair landing Korean Air Cargo takeoff Med andre ord en helt vanlig dag på OSL
Jotakk, den er dokumentert :colgate: Var forresten en nokså heavy tidlig ettermiddag på OSL idag I løpet av ca 20 min alt på bane 19R: United takeoff Belgian Air Force takeoff Icelandair landing Korean Air Cargo takeoff Med andre ord en helt vanlig dag på OSL
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 8 May 2012 #4 Jo takk i like måte. Bileta kjem snart. Litt flaks siden østre bane var delvis stengt pga merkemaling.
Jo takk i like måte. Bileta kjem snart. Litt flaks siden østre bane var delvis stengt pga merkemaling.
K Kanon ScanFlyer Gold 8 May 2012 #5 Jeg fikk den på retur mellom skytoppene. Men speiltele er ikke akkurat det beste objektivet.