• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Belegget hos Qatar fra OSL?

Vanskelig å bedømme en rute etter 1 ukes drift...

Men vil tro at de er fornøyd med belegget både av pax og cargo.
Kan ikke gå ut med eksakte tall, men kan si såpass at når det kommer til cargo er det jevnt ganske bra.

S
 
Akbar Al Baker said:
Ruta til Oslo er satt opp til faste tider fem dager i uka med bredbuksflyet Airbus 330–200 konfigurert med 236 økonomiseter og 24 businesseter. Det kan også bli aktuelt å sette inn A330-300 med 45 seter ekstra.

– Vi tror ikke på konseptet å frakte frisk luft, vi satser på å frakte passasjerer i stedet, sier Al Baker som ikke legger skjul på at han er meget fornøyd med Oslo-belegget så langt.
(Min utheving)
http://www.tu.no/motor/article292539.ece

Har lært at man skal være litt forsiktig med å dømme suksessen til en rute så raskt, men sjefen selv sier jo at han er fornøyd. Han vet vel hva han snakker om.
 
Last edited:
Back
Top