Bedre tilgang på award som EB Gold/Diamond?

TommyL

Trangsynt
Bedre tilgang på award som EB Gold/Diamond?

Hei!

Jeg lurte på om EB Gold/Diamond har tilgang til flere award seter hos SAS enn andre? Tenker primært på IC business.

MVH

Tommy

Re: Bedre tilgang på award som EB Gold/Diamond?

Det var vel en av forbedringene i EB2.0 som lanseres 1. April. Om det blir merkbart gjentstår å se.

Ok. Da forstår jeg det slik at det ikke har vært slik før da med andre ord?

Det var en periode de personer som hadde tjent dobbelt gullnivå fikk bedre tilgang, men det var da dyrere.

Ja hvordan blir dette, vil det være slik at det vil være god tilgjengelighet for gull/diamond, men at det da vil koste fler poeng?

At når de "vanlige" bonusbillettene er bestilt opp så vil man som gull/diamond fremdeles kunne bestille men til høyere rate?

Jeg håper hvertfall noen bonusbilletter er reservert for gull/diamant til "vanlig pris"..

Dette er også diskutert tidligere i Eurobonus 2.0 tråden.

Under vanlige spørsmål på www.sas.no/nye-eurobonus

Spørsmål: Hva betyr “Økt tilgjengelighet på bonusreiser”?
Svar: Hvis våre ordinære bonusbilletter er utsolgt, men det fremdeles finnes plasser igjen på flyet, kan Diamant-/Gullmedlemmer bestille billetter til en fast poengpris. For Gullmedlemmer gjelder dette på SAS Europa-destinasjoner og for Diamantmedlemmer på alle SAS-ruter verden over.

Jf "fast poengpris" tror jeg vi skal regne med at det her blir å betale en slump poeng mer for disse garanterte bonussetene, i forhold til ordinære bonusseter. Jeg tror videre at det kommer til å bli en del høyere også, og ikke bare 5k eller 10k mer.

Back