Bedre Soendag paa en Loerdag…

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Bedre Soendag paa en Loerdag…

….nok en nydelig kald dag med 10k hike innafor - de 2 hundene sover i sine senger mens far «sliter» litt med noen Cnausen problemer (First World Problems) retur fra The Julebord har plutselig 3 varianter og Bongo’s Tryllereiser nye Support Team har effektivt ryddet bort all Tryllebrus og erstattet det me Keurig Erzatskaffee - og siste rad paa en meget sliten Delta kjerre. Vi savner den orginale supporten som aldri fikset noe men serverte Tryllebrus !

Business billetter er jo betydelig billigere kjoept i Norge enn her i USA (ca 35 % rabatt) BA/AA er absolutt interessant med 2x Avios om jeg handler innen soendag - samtidig gir Icelandair 250% Alaska Miles i December. Life is hard in the Cnausen Life !

Re: Bedre Soendag paa en Loerdag…

God søndag fra Bangkok. Her inntas en ice mokka fra Cafe Amazon mens en titter på travle mennesker som haster forbi. Så er planen å få seg en hårklipp før klokkebutikken skal minnes på min bestilling.
Ha en fin fin søndag :)

God søndag morgen fra Ris. Her skal det pakkes og gjøres klar for en liten grønn dash til Røros og ukens første arbeidsdag. Strategisamling i dag og i morgen før retur til hovedstaden morgen kveld. Når vi først var hjemme 01:30 i natt så kjenner man jo på at man lever. Bring it on:-)

God morgen fra Wien! :)
Straks ned til frokost også skal OS frakte oss hjem med blokkert sete på toseteren. Det betyr en Embraer, A321 ned.

Flott dag i går med 30000 skritt og to mil rundt omkring. Mye ble sett og mange julemarkeder besøkt. Forlot hotellet litt etter 9 og var tilbake etter 20 så da var beina sånn rimelig fornøyd. :)

Ha en super søndag folkens! 20221119_163838.jpg20221119_180856.jpg20221119_132940.jpg20221119_135128.jpg20221119_135305.jpg20221119_165511.jpg20221119_195646.jpg20221119_191059.jpg20221119_184156.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Her kom vi ramlende inn døren senere enn EB, dog er heldigvis formen fin. Brasserie Blanche leverte, og var lenge siden sist gang jeg hadde spist der nå. Familiebursdag for minstemann i dag, så ikke umulig det må trimmes bort litt kake i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Hoppeseter ved Lommedalen. Her var det festligheter til langt på natt. Jeg la meg høvelig tidlig , natt til I går la jeg meg 0500, så det kjentes litt i går kveld. Men det betyr jo at jeg kan komme hjem høvelig fort og. En kombinasjon av gange, Ruters grønn buss og tbane skal frakte meg hjem. Hjelper på at gangen er i nedoverbakke da. Det er noen høydemetere opp hit fra Lommedalen. Men utsikten kan man ikke klage på.
d70c1d7a4562fb73f54ee8086efcb21e.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Grønland. Hadde ingen planer for helgen, men ble en laaang fredagspils som endte opp med middag på Aura, den nye «filialen» til Jewel of India. Noen i selskapet var litt skeptisk til menyen, den skiller seg ut fra den mer klassisk indiske på Jewel. Men etter litt rådslagning med den hyggelige servitøren endte vi opp med et veldig godt måltid. Anbefales! Lørdag var det skift til vinterhjul, kaffebesøk i Hokksund og burgermiddag på Døgnvill med fruen. Fruen er ikke særlig begeistret for TV-sport, så lurer på hvordan søndagen blir med F2, F1, håndball og fotball… God søndag ønskes[emoji3]

God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her på morgenen. Lite planer for dagen utover å lage en lammerull etter en eldgammel oppskrift fra oldemor. Ganske omstendelig prosess, men så blir den knallgod.

Fruen er ikke særlig begeistret for TV-sport, så lurer på hvordan søndagen blir med F2, F1, håndball og fotball… God søndag ønskes[emoji3]

For ikke å snakke om finale i ATP sluttspillet mellom Casper Ruud og Djokovic, DP World golf, skøyter fra Herenveen mm

God morgen fra Knausen. Fremdeles i seng og Dragen har servert en upåklagelig nykvernet kaffe som smaker med en middels hangover fra julebordet. Mulig jeg får pepper fra HR da jeg visstnok ble litt klengete og brisen. Nå skal frokosten snart kokkeleres og i kveld skal en stor mørnet culotte stekes og serveres med nydelig hvitløkssmør.

En tur i skogen og litt pakking må man også skvise inn.

God morgen fra Bodø. Superkoselig kveld her i går da vi droppet jålerestauranten og heller bestilte pizza på rommet og så på en form for gullrekke på TV.

En bonus med det er at vi ikke har det helt som @EB har det i dag. Den prøvde vi i går og det ble ikke mye strategiseminar av det, for å si det sånn.

Nå er planen å rekke lunch på Bryggekaia før hjemreise. Den åpner kl 12 og flyet går 14.40, så det burde være innafor.

Ikke nok med det. I dag blir første flight som ekte Diamant (altså ikke boostet av kredittkort) men opptjent ærlig og redelig på drøye 5 mndr. Sånn går det når BA surrer. Bikket akkurat over på flighten til TRD på fredag.

3d78fdae4da6360acce37a8fb145dfc9.jpg

Ha en stiligst dag

Last edited:

G’morgen .. God stemning i heimen ettersom South Carolina knuste Tennessee 63-38 i college football i går kveld. En av årets store bomber.

Ellers så sparkes det i gang i Qatar i dag, og hvis Qatar vinner 1-0 skal Ecuador etterforskes .. ryktes at resultatet er forhåndskjøpt. Vi får se.

Men før det skal det rakes og brennes litt løv ….

Back