Bedre soendag fra veldig vest…

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Bedre soendag fra veldig vest…

…..hvor en utforsker et nytt kamera, 48 MP med baade mobil telefon, web leser med mere, tester det opp mot mitt nye Nikon Z30 - og mot Nikon D810. Ellers begynner kjoekkenet aa falle paa plass, trodde lenge at det ville vaere et BMW X1 kjoekken, men prislappen begynner aa naerme seg X3 (haaper at vi ikke beveger oss opp mot FnatMobile (X5).

De foerste kulinariske opplevelsene fra kjoekkenet faller paa plass, svigermor er paa besoek denne uken - en ekte italiensk «noni» her smoerer man absolutt absolutt ikke med noe sviger beist - det kommer meget gode italienske retter paa snor…life is just good !!

Re: Bedre soendag fra veldig vest…

God søndag fra kjøkkenloungen på Ris. Kofferten er pakket og i formiddag tar Widerøe meg til Røros. Men først kaffekopp nummer 2 og en eller fire Pepitakjeks. Ha en bra søndag du også.

God morgon från Stockholm. Idag blir det en cykeltur på kanske 6-7 mil med en kompis nu på förmiddagen och sen måste jag fixa massor av saker inför nästa vecka. Ha en fin söndag!

God morgen fra Hvalstad. Fortsatt hjemme alene med barna, forkjølelsen er i ferd med å slippe taket, og snart får vi hive noe bacon i panna. Gresset bør stusses i dag, mulig det blir sesongens siste? Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm! :)
Her begynner heldigvis forkjølelsen og avta. Dagens plan er helt klart og delta på et arrangement for å bevare Kjeller flyplass. Planen er å slå ring om plassen så vi går utpå rullebanen.

Kjeller er veldig viktig for flyhistorien i Norge, så folkens, kom igjen så treffes vi på Kjeller flyplass klokken 13!

Husk det er ikke det samme og se en støvete Tiger Moth på et museum som å se det i lufta. Eller bli med en tur som man kan nå som Kjeller flyplass er aktiv. Når Kjeller flyplass er lagt ned er det for sent...

God søndag! :) 20220717_202419.jpg20220717_194544.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fea Prærien. Straks avgårde for å gruse et eller annet lag fra Bærum i håndball. Fint med bare en kamp, da er vi hjemme igjen før 11.30.

God morgen fra St Knaus, litt for stor frokost er omsider ferdig og dagen planlegges. Mastercardet ble nektet på restauranten i går som tyder på at bookingen på morgenen hadde gått hardt for seg. Da blir jul og nyttår i Fort Lauderdale med Blue Moon og snow crab. Faktisk er SAS satt opp med A350 direkte til MIA.

Hadde med flere fra det store utland og det var et sjokk og se på Storgata som tydeligvis har blitt den nye Plata. Veldig trist og se på og mange skjebner i et såpass velstående land.. to av følget var fra London og de fikk hakeslepp.

Grå søndag her i vestsørøst. Men det gjør da ingenting når man har en 747-bok å lese .. :)

Ellers var bensinen 2.72 da jeg fylte i går. Men mistenker at det snur nå ..

God dag fra Lillestrøm. Da er vi straks klare for å tyter inn mot Oslo. Først middag og deretter Bob Dylan konsert.

Nå vorspiel. :)

Ha en ekstrabest søndag

God efta fra Lillestrøm!
Det kan meldes om godt oppmøte på Kjeller flyplass og vi sto skulder ved skulder på rullebanen for å støtte flyplassen vår. Gledelig å se så mange tilstede! Det var appeller også. Så får vi håpe det beste! 20220925_132808.jpg20220925_132744.jpg20220925_132135.jpg20220925_135253.jpg20220925_125345.jpg20220925_135013.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Back