Beavers, Boeing and Beers = God loerdag fra Bainbridge

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
….noen ting endrer seg ikke (Beavers in the Air), noen ting endrer seg litt (Boeing TestFlight tilbake i 1997 var det 777-300 (ikke ER) i Korean, Cathay Pacifc og House Colors) i dag er 777.9 i House Colors - ingen kunde farger ennaa. Og Beer i 1997 var det «Gymnas Lektor Pedersen» som brygget Agate Pass Amber i Garasjen - naa er det et svaert bra bryggeri Bainbridge Brewery som leverer mye munn godt.

I likhet med OJB er prosjektene i «overdrive» 50+ timer denne uken, men Wall Street liker det de ser og sendte oss opp mot $300 pr. Aksje - Wall Street liker folk som jobber fornoeyd i hjemme kontor - og i dag liker jeg Wall Street :p

Og paa Fredag moenstrer man paa som Captein paa Allora - 37 ft Slowbird - Den lille Italienerinnen er Admiral !

G’morgen …? Nei, scratch that …. fortsatt god aften her noe lenger øst. Ferien går mot slutten, og i morgen kveld kommer fruen tilbake fra Beagleham per eskimo-737.

Ikke helt ferdig med Diablito/El Diablo-serien, men det skyldes at det dumpet en bok om Noel Merrill Wien inn i postkassa i går, så den har også fått litt oppmerksomhet. Artig fyr.

Snart bingen, vet det er tidlig, men her i huset blir man danset på i god tid før 6. Og det er i grunnen helt greit. Kaffe og morgenstund er favorittiden. Særlig når høsten ruller inn.

Kan være den første til å faktisk ønske god morgen da, og fra riktig dag også.
Lørdagsmorgen skal ikke soves bort mener den minste, før han etter en halvtime bestemte at man ikke skal sove den bort i senga, så nå har man litt egentid på Netflix

God morgen fra Asker. Her ble det faktisk en time ekstra i sengen, da minstemann ikke hadde det travelt med å komme seg opp. Men nå er padden fyrt opp med Paw Patrol. Her venter jeg egentlig bare på at ettervirkningene etter gårsdagens skudd med Moderna skal slå inn. Foreløpig føles det bare som jeg hadde en solid treningsøkt i går, med litt vondter her og der, og litt paracet og espresso lindrer inntil videre mer enn nok. Og jeg som hadde sett for meg en dag på sofaen. Ha en fin dag

Vel morgen fra stavanger. fortsatt smådårlig av pfizer. Dog ser jeg at aerotelegraph har skrevet om min video.

God morgen fra Oslo Øst. Dagens første kaffekopp er unnagjort. I bakgrunnen litt musikk fra et relativt ferskt bekjentskap; Jonathan Wilson. Ser jeg må en tur på Meny for å supplere med litt råvarer til frokosten. Har noe feriedager neste uke, så får se om vi får brukt bookingfingeren litt i løpet av dagen. Ellers planlegges det for kaffebesøk i Hokksund og Øl & fotball hos venner på Carl Berner. Og i morgen er det Spa, ikke i en av Hagens faciliteter. Men på TV fra en av de råeste racingbanene i Europa. Ha en aldeles strålende helg[emoji3]

Lenge siden jeg har ønsket noen god morgen her inne, men gooood morgen fra Mogreina og rett under utflyvingen på 01R @ OSL

Solen skinner, cappuccinoen må jeg hente selv, men i det minste så lager kaffemaskinen den til meg !

Skulle egentlig vært i min nieses konfirmasjon idag, men pga en kraftig forkjølelse og angst blant de eldre i slekten for å få C19, så holder jeg meg hjemme, så da blir det sofaen, serier og en del kaffe, og bare avbrutt av en gressklipping ila dagen en gang.

Bortsett fra det så er det helg :)

God lørdag alle sammen !

God morgen fra Johan Pettersodden i Åfjord. Lang tur hit i går. Starter i Bergen tur innom Ålesund, ned til Bergen igjen, og videre til TRD. Konfirmasjon i morgen, i dag blir det avslapping, og en topp som heter Melanakken skal bestiges.

Flott dag ønskes!
04140e8c2b9629c87e9c4a7b00b69495.jpg

God morgen fra The Edge i Tromsø. Jeg må som hvit mann som pusher 50 snart innse at når jeg mener det motsatte av flertallet så har jeg nok feil, men dette hotellet ga meg lite god-følelse. Trippel oppgradering ga et leirskole-rom og de som jobber her er blide med uber-stresset.

Byen er fin og mange blide mennesker. Nå skal vi se på denne kirken, shoppe og deretter buss (!) til Bardufoss som jeg gleder meg til.

Nyt lørdagen.

Back