Barnevogn på FRA

Speedbird

ScanFlyer Gold
Barnevogn på FRA

Jeg skal ut på en liten reise som tar meg via Frankfurt.
Jeg kommer inn med LH fra BGO, og lurer på hvem jeg evt henvender meg til hvis jeg ønsker å ha en barnevogn klar ved gate når jeg lander?

Jeg har forsøkt å lete litt på LH sine websider, men kommer stort sett frem til "Children on board" og det nærmeste jeg kom frem til var at man kunne ha barnevognen frem til flyet og få den tilbake etter landing.
( http://www.lufthansa.com/no/en/With-children-at-the-airport )

Siden dette er en transfer-stituasjon, så lurer jeg på om det er mulig å få en låne-barnevogn på flyplassen, evt. levert på gate?
Noen som har noen tips? :)

Re: Barnevogn på FRA

Jeg har ikke erfaring med FRA, men jeg har fått levert barnevognen på transfer både i MUC med LH, ZRH med LX og VIE med HG. Selvom denne sistnevnte ikke har noe med LH å gjøre ser det ut til å være standard prosedyre hos alle disse at barnevogn leveres når du kommer ut av flyet, uansett om det er transfer eller sluttdestinasjon (noe både SK og DY burde ta innover seg synes jeg)

(Du skal få en tag "Delivery at Aircraft" i tillegg til bagasjelappen for at denne skal funke. Vet ikke om de har sånne på BGO.)

Jeg lander i FRA 1435 og videre 1805, så det er jo i grunnen bra tid til å levere den ut igjen under transferen. :)
Da satser jeg på at det går av seg selv! :)
Takk for svar!

De skal ha LH-DAA tag i BGO, og er en forutsetning for å få den utlevert i FRA. Husk også at det gjelder ikke barnevogner i "full størrelse" men triller og mindre typer.

Bare gi beskjed på innsjekk her i Norge så står den klar i Frankfurt når dere lander.

Back