Yes, da var ferien over for denne gang. For min del ble det Barcelonatur på slutten av ferien, og man må jo ta seg en tur på flyplassen når man først er der nede, må man ikke? Etter et raskt søk fant jeg en plass å stå rett ved siden av alle cargo-terminalene, med et gjerde forran. Man kan ikke si at Barcelona Aeropuerto er bra lagt opp for spotting, men det ble jo noen bilder. Dere får tilgi redusert kvalitet pga hetedis, gjerdet (du merker tydelig mørke felt der nettingen i gjerdet har vært i veien), utstyr og fotograf. Tekst under bildene.
På vei bortover på leten etter en plass å stå skøt jeg to company 757-haler, en nyere og en eldre
ATR, tror det var et charterselskap
Dagens første "regular customer"
Helt pluttselig var russerene på plass, bare såvidt jeg fikk bilde av den
Spania-traveren
Viva la.. Spania?
Tyrkerne avlegger også et besøk
Herrejesus som de motorene bråker, russerne har vist en greie med lyd
Du kan si hva du vil om Polen og polakker, jeg liker uansett LOT's livery
Enda en "regular"
Air Europa var også relativt travel her, tror det var han her som er på andre forsøket etter at han var litt for høy på det første
Spanair's smårutefly
Tyrkerne er lei og vil hjem
Mens DHL ruller bortover og velger et par-tre taxebaner feil så flyvelederne maser litt, men de kom seg avgårde
Russerne skal hjem, og de forlater oss med et sabla bråk
Hva er dette?
Tap
Disse er også "regular customer" her nede åpenbart
Frankrike tilbake, med ny maskin
Spanair MD

På vei bortover på leten etter en plass å stå skøt jeg to company 757-haler, en nyere og en eldre

ATR, tror det var et charterselskap

Dagens første "regular customer"

Helt pluttselig var russerene på plass, bare såvidt jeg fikk bilde av den

Spania-traveren

Viva la.. Spania?

Tyrkerne avlegger også et besøk

Herrejesus som de motorene bråker, russerne har vist en greie med lyd

Du kan si hva du vil om Polen og polakker, jeg liker uansett LOT's livery

Enda en "regular"

Air Europa var også relativt travel her, tror det var han her som er på andre forsøket etter at han var litt for høy på det første

Spanair's smårutefly

Tyrkerne er lei og vil hjem

Mens DHL ruller bortover og velger et par-tre taxebaner feil så flyvelederne maser litt, men de kom seg avgårde

Russerne skal hjem, og de forlater oss med et sabla bråk

Hva er dette?

Tap

Disse er også "regular customer" her nede åpenbart

Frankrike tilbake, med ny maskin

Spanair MD