Bagasjekvote hos Norwegian (< 2 år)

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Bagasjekvote hos Norwegian (< 2 år)

Norwegian.no:
Spedbarn (under 2 år) uten eget flysete kan ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje uten ekstra kostnad (enten i foreldrenes innsjekkede bagasje eller i en separat bag)

Innsjekket bagasje man har betalt for har en begrensning på 20 kg.

Hvis man da har betalt for bagasje, og reisefølget blant annet består av et spedbarn, kan en av koffertene veie 25 kg?

Last edited:
Bagasjekvote (< 2 år)

Norwegian.no:

Hvis man da har betalt for bagasje, og reisefølget blant annet består av et spedbarn, kan en av koffertene veie 25 kg?

Ja, er det ikke det det står da? Fem kilo ekstra uten ekstra kostnad i foreldrenes bagasje.

Re: Bagasjekvote (< 2 år)

Norwegian.no:

I følge Norwegian sine nettsider skal det gå helt fint.
Barn og spedbarn

Spedbarn (under 2 years) uten eget flysete kan ha med seg inntil fem kilo innsjekket bagasje uten ekstra kostnad (enten i foreldrenes innsjekkede bagasje eller i en separat bag). Vanlig regler for innsjekket bagasje gjelder for barn/spedbarn med eget sete.

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/bagasje/innsjekket-bagasje-/

Re: Bagasjekvote hos Norwegian (< 2 år)

Jo dette er min tolkning, men jeg måtte bare forsikre meg om at jeg ikke hadde gått i ei fortolkningsfelle; bevisst lagt ut eller ikke.

Back