Ba038

DYflyer

Aviation Junkie
Når man først var i London ved en slik hendelse måtte man jo ta en tur ut til LHR. Typisk nok så skjedde dette på den turen hvor "det ordentlige" kameraet lå hjemme. Dette sammen med relativt dårlig vær, gjør at bildene ikke akkurat har så bra kvalitet. Men regner med at folk her kanskje synes det er interesant å se disse alikevel.

De to første bildene er tatt på fredag. De to neste er fra søndag, hvor de gjør seg klare for å flytte vraket. Det siste bildet (tatt med mobilen) gir en peiling på hvor nære det var at de ikke kom inn på flyplassen. Touch down var der hvor den bakerste mannen står.

Attachments

• div-025.jpg
    div-025.jpg
    171.3 KB · Views: 293
  • div-029.jpg
    div-029.jpg
    169.8 KB · Views: 290
  • div-044.jpg
    div-044.jpg
    142.7 KB · Views: 279
  • div-045.jpg
    div-045.jpg
    178.2 KB · Views: 277
  • 0118112902.jpg
    0118112902.jpg
    64.5 KB · Views: 279
Er det ikke typisk? Er alltid sånn at når en trenger kameraet, så er det hjemme eller no sånn :drunk:

Er det ikke typisk? Er alltid sånn at når en trenger kameraet, så er det hjemme eller no sånn :drunk:

Jo. Typisk. Vurderte egentlig å ta med kameraet, men siden forbudet mot 2 stk håndbagasje var opphevet bare noen dager tidligere, tenkte jeg at jeg ville reise "enklest" mulig og det ble laptopen som ble med i steden. Hadde jo ikke tenkt å drive med noe spotting alikevel. Vel, man lærer, så fra nå av er kameraet alltid med :)

Jo. Typisk. Vurderte egentlig å ta med kameraet, men siden forbudet mot 2 stk håndbagasje var opphevet bare noen dager tidligere, tenkte jeg at jeg ville reise "enklest" mulig og det ble laptopen som ble med i steden. Hadde jo ikke tenkt å drive med noe spotting alikevel. Vel, man lærer, så fra nå av er kameraet alltid med :)

Sant nok, Det jeg har gjort et par ganger er å pakke ned kamera (hus) m/ lokket på self og et objektiv med lokk og deksel på og puttet pent ned i laptopveska. Det er alltids en mulighet ;)

Back