Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2007 #21 Re: BA interressert i å kjøpe bmi Et elendig trekk av BMI... Dersom Times artikkelen blir bekreftet, er slotene solgt alt for billig... Hva er BMI uten sine LHR slot verdt? Ingenting...
Re: BA interressert i å kjøpe bmi Et elendig trekk av BMI... Dersom Times artikkelen blir bekreftet, er slotene solgt alt for billig... Hva er BMI uten sine LHR slot verdt? Ingenting...
O OJB ScanFlyer Rusty Medlem 30 Mar 2007 #22 Re: BA interressert i å kjøpe bmi Originally posted by Tommy777 Originally posted by EB ...og da ønsker vi VA velkommen til Stjernegjengen. Click to expand... VA?? Volare ååh ehhh cantare ååååååh Tror du mener Virgin Atlantic, eller VS Click to expand... VA=Virgin Atlantic ; jeg var ikke så nøye med abreviasjonene , det var kun en forkortelse fra min side.
Re: BA interressert i å kjøpe bmi Originally posted by Tommy777 Originally posted by EB ...og da ønsker vi VA velkommen til Stjernegjengen. Click to expand... VA?? Volare ååh ehhh cantare ååååååh Tror du mener Virgin Atlantic, eller VS Click to expand... VA=Virgin Atlantic ; jeg var ikke så nøye med abreviasjonene , det var kun en forkortelse fra min side.
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 30 Mar 2007 #23 Re: BA interressert i å kjøpe bmi Originally posted by OJB Originally posted by Tommy777 Originally posted by EB ...og da ønsker vi VA velkommen til Stjernegjengen. Click to expand... VA?? Volare ååh ehhh cantare ååååååh Tror du mener Virgin Atlantic, eller VS Click to expand... VA=Virgin Atlantic ; jeg var ikke så nøye med abreviasjonene , det var kun en forkortelse fra min side. Click to expand... He he, vet det, men jeg må få lov til å mobbe EB litt
Re: BA interressert i å kjøpe bmi Originally posted by OJB Originally posted by Tommy777 Originally posted by EB ...og da ønsker vi VA velkommen til Stjernegjengen. Click to expand... VA?? Volare ååh ehhh cantare ååååååh Tror du mener Virgin Atlantic, eller VS Click to expand... VA=Virgin Atlantic ; jeg var ikke så nøye med abreviasjonene , det var kun en forkortelse fra min side. Click to expand... He he, vet det, men jeg må få lov til å mobbe EB litt
EB ScanFlyer Inventory Medlem 31 Mar 2007 #24 Re: BA interressert i å kjøpe bmi Skulle ønske Tommy777 kom med lyd...syng Tommy syng!!!