B737-classics forsvinner 20 des i år

Re: B737-classics forsvinner 20 des i år

For noe fjas! -400 er et glimrende fly!

Her må jeg si meg helt enig med både TOS_EBG og Boeingflyer. B734 er vel min definitive favoritt hva angår de 737'ene som flyr i og fra Norge.

B737-classics forsvinner 20 des i år

Finnes ikke noe mer behagelig fly når man sitter fremme ihvertfall, legroom av en annen verden. :D

Helt enig!! -400 er favoritten.
Må innrømme at jeg har drømt om at -400 var eneste 737 som traffikerte i norge :D

Edit: -800 med 150 seter har også vært fantasert om også :p

Last edited:

Seriøst???

Finnes ikke noe mer behagelig fly når man sitter fremme ihvertfall, legroom av en annen verden. :D

Tiltredes , jeg har hatt klippekort på -400 sete 1F i et par tiår.
Ingen over , ingen ved siden når det gjelder seteplassering på 737 variantene.

Det er ingen som svarte på spørsmålet ovenfor om LN-BUG fortsatt er i bruk?

Så jeg stiller det igjen, er LN-BUG tatt ut av drift og parkert?
Den har ikke vært registrert i drift på flyradaren etter 26.oktober...

Jeg finner LN-BRH og LN-BRX i drift i dag. De resterende ser ikke ut til å ha flydd på en stund.

Vurderer å booke en siste tur med -400. Og denne lista er et greit utgangspunkt. Men med unntak av eventuelle tekniske feil og ting som kommer opp, er det grunn til at det skulle kunne bli forandringer? Kunne det være en ide å plukke ut f.eks to flighter...

Har omtrent flyforbud (pga. jobb) i halvannen måned nå, tror rett og slett jeg må belønne meg selv med en avskjeds 737-400 rundtur til Stockholm 20. desember, med minst en´ vei i sete 1F. :)
Tenker da 14.05 fra OSL, og rett tilbake 15.35 fra Arlanda hvis noen vil hive seg med, men er satt opp hele fire rundturer med 734 på OSL-ARN den dagen.

Har omtrent flyforbud (pga. jobb) i halvannen måned nå, tror rett og slett jeg må belønne meg selv med en avskjeds 737-400 rundtur til Stockholm 20. desember, med minst en´ vei i sete 1F. :)
Tenker da 14.05 fra OSL, og rett tilbake 15.35 fra Arlanda hvis noen vil hive seg med, men er satt opp hele fire rundturer med 734 på OSL-ARN den dagen.

Frister. Men 20 desember er jeg nok på jobb.

Back