• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Avlidne selskaper - The MOW Quiz (2)

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Etter gårsdagens suksess, smeller vi til med en til. Og her tror jeg det er flere skikkelige nøtter. Og et 'trick question'. ;)

1.
b11.jpg


2.
b12.jpg


3.
b13.jpg


4.
b14.jpg


5.
b15.jpg


6.
b16.jpg


7.
b17.jpg


8.
b18.jpg


9.
b19.jpg


10.
b20.jpg
 
nr 4 er i hvertfall en B727... men hvilket selskap..?

nr 5 Varig MD-11 ?

nr 6 Aero California MD-80

nr 9 en 737-200
 
10: er jo National Airlines Emblem, bortset fra at den orange farve er øverst os "gamle" National. Kender den godt, men navnet...ja det kan jeg ikke huske
Hilsen Ole
 
Joda det er National, 100 %, har fløyet DC8-55, DC10-10 og 747-100 med dem. Forresten det var et herlig selskap:D
 
10: vidste jeg kendte den, ,men måtte så lige igennem 2000 slides før den kom frem
SOUTHEAST !!!!!!!!!!!!!
Hilsen Ole
 
He, he kan ikke MOW legge in Northeast en dag, lover ikke å delta.. den kan jeg..^_^
 
4: et hlet vildt skud...Emery.....synes jeg kan huske Emery DC8 med noget der kan ligne
de striber og en tekst i retning af "a C..F company"... noget i den stil, måske ??

Hilsen ole
 
3 er vel lurespørsmålet slik at det er en Boeing 367-80. 1 må jeg tenke på, men jeg har en følelse av at det er asiatisk.
 
Tre'ern var lurespørsmålet siden det kun var i fabrikkfarger - dog solid utdatert .. Men den ble jo tatt fort.

Du er inne på noe med asiatisk, ja .... ;)
 
Back
Top