Jens W ScanFlyer Crusty 9 Feb 2007 #1 Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Oslo, 9. februar 2007. Styret i Avinor AS har vedtatt en langsiktig utviklingsplan - masterplan - for Trondheim lufthavn, Værnes. Planen inkluderer blant annet forprosjektering av nytt terminalbygg. Avinor Boarding
Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Oslo, 9. februar 2007. Styret i Avinor AS har vedtatt en langsiktig utviklingsplan - masterplan - for Trondheim lufthavn, Værnes. Planen inkluderer blant annet forprosjektering av nytt terminalbygg. Avinor Boarding
LN-EIR ScanFlyer Silver 9 Feb 2007 #2 Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Pass på dem Jens! River de tårnet mitt, så skal jeg gi dem buksevann, hele gjengen! Men, det er vel en håpløs kamp. Værnes sin beste og mest sjelfulle bygning går nok en usikker tid i møte.
Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Pass på dem Jens! River de tårnet mitt, så skal jeg gi dem buksevann, hele gjengen! Men, det er vel en håpløs kamp. Værnes sin beste og mest sjelfulle bygning går nok en usikker tid i møte.
MartinL ScanFlyer Dusty 9 Feb 2007 #3 Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes så forresten ved taxing forrige uke at gamle tårnets rammeverk ligger i øst enden av flyplassen. Planer?
Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes så forresten ved taxing forrige uke at gamle tårnets rammeverk ligger i øst enden av flyplassen. Planer?
wf145 at your service! 9 Feb 2007 #4 Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Originally posted by LN-EIR Pass på dem Jens! River de tårnet mitt, så skal jeg gi dem buksevann, hele gjengen! Men, det er vel en håpløs kamp. Værnes sin beste og mest sjelfulle bygning går nok en usikker tid i møte. Click to expand... Blir du med på å lenke deg fast til FT TRD Eirik?
Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Originally posted by LN-EIR Pass på dem Jens! River de tårnet mitt, så skal jeg gi dem buksevann, hele gjengen! Men, det er vel en håpløs kamp. Værnes sin beste og mest sjelfulle bygning går nok en usikker tid i møte. Click to expand... Blir du med på å lenke deg fast til FT TRD Eirik?
LN-EIR ScanFlyer Silver 9 Feb 2007 #5 Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Originally posted by wf145 Blir du med på å lenke deg fast til FT TRD Eirik? Click to expand... Uten tvil! La tårnet leve! La tårnet leve!
Re: Avinor vedtar langtidsplan for Værnes Originally posted by wf145 Blir du med på å lenke deg fast til FT TRD Eirik? Click to expand... Uten tvil! La tårnet leve! La tårnet leve!