Avinor med høyere oppstartsstøtte

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Avinor med høyere oppstartsstøtte

Kanskje dette gjør susen?

30 juni i år introduserer Avinor mer omfattende oppstartrabatter for interkontinentale flygninger, og avvikler samtidig oppstartstøtte til innenriks ruter. Det vil også åpnes for å gi bonus for passasjervekst på interkontinentale ruter som mottar oppstartstøtte.

Søknader om oppstartstøtte til nye innenriks ruter som starter opp i løpet av 2013 må være Avinor i hende innen 15. juni 2013. Nye interkontinentale ruter som starter opp etter 30. juni vil kunne søke om oppstartstøtte i henhold til de nye retningslinjene.

http://www.avinor.no/avinor/presse/...NTIVPROGRAM_FRA_OG_MED_30._JUNI&id=181-156980
 
Avinor endrer sine incentivprogram fra og med 30. juni

24. mai 2013 kl. 16:43 av Jon Arne Rasmussen

30 juni i år introduserer Avinor mer omfattende oppstartrabatter for interkontinentale flygninger, og avvikler samtidig oppstartstøtte til innenriks ruter. Det vil også åpnes for å gi bonus for passasjervekst på interkontinentale ruter som mottar oppstartstøtte.
Søknader om oppstartstøtte til nye innenriks ruter som starter opp i løpet av 2013 må være Avinor i hende innen 15. juni 2013. Nye interkontinentale ruter som starter opp etter 30. juni vil kunne søke om oppstartstøtte i henhold til de nye retningslinjene.

Se mer detaljert informasjon om Avinors incentivordninger

http://www.avinor.no/avinor.portal&...NTIVPROGRAM_FRA_OG_MED_30._JUNI&id=181-156976
 
Re: Avinor med høyere oppstartsstøtte

En aldri så liten selvmotsigelse å sette frist for innenriks støtte når dette opphører?! Eller er det etter gammel ordning !?
 
Re: Avinor med høyere oppstartsstøtte

De største forskjellene virker være at oppstartsrabatten på IC øker fra tre til fem år og satsene økes. Samt at IC ruter kan få både oppstartsstøtte og passasjervekst bonus. Markedsføringsstøtten og ruteutviklingsstøtten er vel lik?
 
Re: Avinor med høyere oppstartsstøtte

Selv om det selvsagt er positivt så spørs det om det er nok til at det monner og om man her behandler symptomene og ikke problemene? Cola selger jo neppe veldig mye mer brus selv om de øker panten ;)
Ja, det blir litt mer rabatter, men markedsarbeidet vil fortsatt være det samme, og man vil fortsatt mangle noe ala Copenhagen Connected. Så det spørs om ikke det hadde vært lurere å investere disse kronene i et markedsapparat så man kommer seg bort bort fra "the gateway to Jessheim" tankegangen
 
Back
Top