Aviation Center Berlin. Useriøs sjappe?

Someone

Moderator
Medlem
Aviation Center Berlin. Useriøs sjappe?

26 Mars, bestilte jeg 2 modeller fra Aviation Center Berlin, inkludert ett stykk SAS DC-10 med dragehodet. Mottok bekreftelse på bestillingen, men da jeg ikke hadde mottatt noe innen utgangen av mai skrev jeg en mail til dem og lurte på hva statusen var, hvorpå jeg fikk beskjed om at de var utsolgt og ordren min kansellert:angry:

Noen som har opplevd noe lignende? Og burde ikke en internetbutikk ha bedre varelager kontrol på å vite om de er utsolgt eller ikke?

Og det er ikke tilfeldigvis noen her som har LN-RKA (1:400) til salgs?

Re: Aviation Center Berlin. Useriøs sjappe?

Nej, har flera liknande erfarenheter från senaste veckorna från div. luftfartstillbehörsbutiker.

Jepp. Men bare et par ganger i løpet av 15-20 kjøp.

Bekreftelse på bestilling, så en senere mail med - ops vi var visst utsolgt likevel.

Ihvertfall skuffende når det er en modell man har leita kjempelenge etter... :cry:

Bare brukt den i Berlin EN gang og fant at de ikke passet for meg, husker ikke akkurat nå hvorfor.

Har også brukt Aviation Center Berlin engang, da med urimeleg høg fraktkostnad i forhold til modellens verdi og det andre butikker tar...

Aviation Center Berlin blir heretter kun brukt om alle andre steder eg bruker er utsolgt eller ikkje har ønska modell i sitt varesortemang!

Hei, ordrebekreftelsen er ofte automatiske og har derfor ikke status på lagervarene. dette oppdages derfor ikke før orderen skal plukkes.
Bruk amerikanske nettbutikker, lav $-kurs og rimelig frakt.

Back