Someone Moderator Medlem 10 Aug 2022 #1 Ser Avanti Air kommer med en Q400 fra VNO til OSL i dag? Er det forballcharter?
Trdfly Moderator Medlem 10 Aug 2022 #2 Tipper på at det er Bodø/Glimt som skal tilbake fra Vilnius etter kamp mot Zalgiris i går, så drar de nok direkte til Oslo før de skal spille mot Sarpsborg 08 på fredag.
Tipper på at det er Bodø/Glimt som skal tilbake fra Vilnius etter kamp mot Zalgiris i går, så drar de nok direkte til Oslo før de skal spille mot Sarpsborg 08 på fredag.
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 10 Aug 2022 #3 Eller så skal de fly Lillestrøm til Belgia. Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
jameson82 Flysitter 10 Aug 2022 #4 Hickok said: Eller så skal de fly Lillestrøm til Belgia. Sent fra min SM-A530F via Tapatalk Click to expand... Den gikk til Metzi Frankrike. Det er ett stykke fra Antwerpen
Hickok said: Eller så skal de fly Lillestrøm til Belgia. Sent fra min SM-A530F via Tapatalk Click to expand... Den gikk til Metzi Frankrike. Det er ett stykke fra Antwerpen