Austrian sommer 2010

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har begynt å titte på kortturer i Europa sommer 2010. Et must blir Athen nok en gang ( etter så mange turer dit ). OS tar for helg 1.629.

Langt lavere enn LH, AF, KL , SK. DY tar i juli/aug 2.700 +++ fra Rygge...

Dessuten titter jeg på Kiev ( 1.365 ), Sofia (1.609 ). To sistnevnte har vi aldri vært , men spennende.

Fornuftig å sjekke flere alternativ - skulle trodd du hadde leste reklamen til SAS...

Fornuftig å sjekke flere alternativ - skulle trodd du hadde leste reklamen til SAS...
Har sjekket ltt rundt selv med Austrian til blant annet ATH og BCN (EM i friidrett!)-Red Ticet billetter er virekelig rimelig. Noen som har erfaringer med Austrian i Economy? Hvor mange EUroBonus Poeng gir REd Ticket billetter OSL-BCN?

He, he.. Har ingen erfaring på 5 år med OS, men sist var de meget OK. De gir vel fortsatt en brødblings og gratis drikke ?? Hvis ikke, never mind...
^_^

Men servicen spiller vel liten rolle da SK f.eks. tar kr. 1.250 mer til Athen med deres shoppingtralle og kortmaskin . De gir begge sikkert nesten verdiløse mikropoeng.

Se heller på "cash-points" ^_^. De kan du handle alle seter på alle selskap til enhver tid..... Booker selv ATH i morgen med dem..

Booket ATH neste sommer. Ikke vanskelig valg etter å lese FlightDecks tripreport.. Også bestille seter var jo også kjekt.. Kr. 1.630 pr. person all inclusive..:D .

Får vente med Sofia etc.. til jeg får litt mer info..

Red Ticet billetter er virekelig rimelig.

Tror vi må forandre dette til Red Tickets kan være billige. Kjøpte Red Ticket OSL-VIE-SKP, som i avstand vel kan sammenlignes med Sofia og der ligger Red Tickets på 3900kr:8: Men det skal sies at det heller ikke er en pris jeg klager over

Men, må man så må man. Og som Flightdeck har vært inne på så lar OS deg reservere sete på forhånd slik at det blir å sitte på rad 4, 5 og 6 og svært god benplass på de fire Fokker 100 flightene jeg skal ha til og fra Skopje

Last edited:
Joda, prisene varierer. Prøvde Tel Aviv og det var kjempedyrt med Red Ticket...:cry:

Back