• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Austrian MD-87

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
1ad4da8ba88b6230dc292a011c624700.jpg


Jeg har i det siste blitt oppmerksom på at Austrian Airlines sine MD-87 hadde en dør på venstre side bak. Dette la jeg tilfeldigvis merke til da jeg kikket på mitt eget bilde over, fra LHR.
Har prøvd å finne ut av hvorfor de ønsket å ha denne spesialutgaven som eneste selskap. På nettet har jeg kun funnet ut at disse ble bestilt med ekstra servicedør bak uten noen ytterligere forklaring.
Er det noen kloke hoder her inne som kan fortelle mer om hvorfor selskapet valgte denne løsningen og om døra faktisk ble brukt!?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Servicedør - for cateringlasting. Det var fordi de hadde galley bak. Det var ikke standard heller.
 
Back
Top