• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

AUA51 , Vienna-Tokyo into CPH today

Så lenge det ikke er noe 'seriøst' galt, velger man helst en flyplass hvor man kan få skikkelig handling, eventuelt hvor man har det som trengs får å få maskinen ut så fort som mulig. Muligens trengs det bare en kvalifisert mekaniker som kan kvittere ut problemet. I dette tilfellet skal problemet ha vært noe ubetydelig teknisk, men man ville ikke sette ut over de sovjetiske steppene uten å få det fikset.
 
Det er vel ikke utenkelig at de måtte droppe fuel også, slik at det ikke spilte noe stor rolle å komme ned snarest mulig.
 
Muligens trengs det bare en kvalifisert mekaniker som kan kvittere ut problemet. I dette tilfellet skal problemet ha vært noe ubetydelig teknisk, men man ville ikke sette ut over de sovjetiske steppene uten å få det fikset.

Det lyder meget mere rimeligt en medical

Ulf
 
Det var en dörpakning som hadde kommet litt forkjärt og foraarsaket en höy pipelyd. I CPH skal vi visstnok ha kontrakt med teknikere og defor ble CPH valgt. Fikset raskt.
 
Back
Top