AUA51 , Vienna-Tokyo into CPH today

Så lenge det ikke er noe 'seriøst' galt, velger man helst en flyplass hvor man kan få skikkelig handling, eventuelt hvor man har det som trengs får å få maskinen ut så fort som mulig. Muligens trengs det bare en kvalifisert mekaniker som kan kvittere ut problemet. I dette tilfellet skal problemet ha vært noe ubetydelig teknisk, men man ville ikke sette ut over de sovjetiske steppene uten å få det fikset.
 
Det er vel ikke utenkelig at de måtte droppe fuel også, slik at det ikke spilte noe stor rolle å komme ned snarest mulig.
 
Muligens trengs det bare en kvalifisert mekaniker som kan kvittere ut problemet. I dette tilfellet skal problemet ha vært noe ubetydelig teknisk, men man ville ikke sette ut over de sovjetiske steppene uten å få det fikset.

Det lyder meget mere rimeligt en medical

Ulf
 
Det var en dörpakning som hadde kommet litt forkjärt og foraarsaket en höy pipelyd. I CPH skal vi visstnok ha kontrakt med teknikere og defor ble CPH valgt. Fikset raskt.
 
Back
Top