Hjelper vel ikke så mye når F-bonusseter hos LH kun er tilgjengelig for de med gull (Senator) hos LH.
Hei. Fikk booket disse setene så det fungerte!
:drink
Da blir det en liten nyttårsferie i Tokyo!
En handlingens mann, imponerendeHva ble endelig routing? Vi får vel en trip-report på denne?
Vel routinga ble bare OSL-FRA-NRT-FRA-OSL. Hadde ikke mye tid å sette sammen da jeg måtte stikke så skrev ned alt av datoer og flightnummer på et brukt boardingkort fra LX F. Første agenten min var en fransk dame som hørtes sint ut så hun gav jeg opp med en gang. Andre agenten var en engelskmann så han booket det kjapt.
Ser i etterkant at jeg kanskje burde prøve Swiss F eller OZ F. Men da får jeg stygge endringsgebyrer på $150. Men akkurat da var det litt hektisk før de ble blokkert igjen vet du.
Tripreport kommer.![]()
Allerede ticketed regner jeg med? Jeg vet at det har vært litt LH F A380 fra tid til annen som ikke har vært bookbar selv om den har vært synlig på ANA, så her var du heldig.
Vel routinga ble bare OSL-FRA-NRT-FRA-OSL. Hadde ikke mye tid å sette sammen da jeg måtte stikke så skrev ned alt av datoer og flightnummer på et brukt boardingkort fra LX F.
Igjen takker for tipset. Hadde egentlig ikke tenkt å benytte meg av tilbudet denne gangen pga penger, men så hadde jeg jo 5000 kroner til overs på kredittkortet pga jeg refunderte en flybillett. Så da kommer de pengene til gode på Miles jeg brukte på denne spontanturen.![]()
Handlingens mann indeed. Good job!
BTW, First Square hos ANA anbefales
Hei. Fikk booket disse setene så det fungerte!
:drink
Da blir det en liten nyttårsferie i Tokyo!
Fortsatt to ledige seter i O-kl FRA-NRT 29 des...![]()