Savipix ScanFlyer Rusty 22 Jul 2013 #1 Ibland har man sån tur att man får ett mail där det står "Hej, Demo av ATR72-600 på tisdag, vill du med?" Det givna svaret på den frågan är JA och för er som inte var med kommer här ett par bilder, enjoy!
Ibland har man sån tur att man får ett mail där det står "Hej, Demo av ATR72-600 på tisdag, vill du med?" Det givna svaret på den frågan är JA och för er som inte var med kommer här ett par bilder, enjoy!
O OY-CIR ScanFlyer Silver 22 Jul 2013 #2 Skikkelig misunnelig! Men nå er jo jeg 110% ATR fan også da Skulle ikke SAS ha en eller to -600 på leasing fra JT?
Skikkelig misunnelig! Men nå er jo jeg 110% ATR fan også da Skulle ikke SAS ha en eller to -600 på leasing fra JT?
K krølle ScanFlyer Crusty 22 Jul 2013 #3 Litt på siden, når jeg satt i CPH 13/7 så kom der noe slikt propellaktig taksende mot innenriks med SAS i halen. Stemmer det?
Litt på siden, når jeg satt i CPH 13/7 så kom der noe slikt propellaktig taksende mot innenriks med SAS i halen. Stemmer det?
FlyHi ScanFlyer Crusty 22 Jul 2013 #4 krølle;871601 said: Litt på siden, når jeg satt i CPH 13/7 så kom der noe slikt propellaktig taksende mot innenriks med SAS i halen. Stemmer det? Click to expand... Sikkert Cimber som flyver ATR på CPH-BLL bla for SAS
krølle;871601 said: Litt på siden, når jeg satt i CPH 13/7 så kom der noe slikt propellaktig taksende mot innenriks med SAS i halen. Stemmer det? Click to expand... Sikkert Cimber som flyver ATR på CPH-BLL bla for SAS
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 22 Jul 2013 #5 Skal fly ATR 72-600 mellom MAH og PMI i morgen, gler meg!
Savipix ScanFlyer Rusty 30 Jul 2013 #7 inger said: Moro å se Fint du gadd å bli med...... Inger Click to expand... Jag hade antagligen haft hög feber eller på annat sätt varit mentalt störd om jag inte tackade ja!
inger said: Moro å se Fint du gadd å bli med...... Inger Click to expand... Jag hade antagligen haft hög feber eller på annat sätt varit mentalt störd om jag inte tackade ja!
I inger ScanFlyer Gold 1 Aug 2013 #8 Savipix said: Jag hade antagligen haft hög feber eller på annat sätt varit mentalt störd om jag inte tackade ja! Click to expand... Regner med det ja Inger
Savipix said: Jag hade antagligen haft hög feber eller på annat sätt varit mentalt störd om jag inte tackade ja! Click to expand... Regner med det ja Inger