OSL Atlasjet A330-200 15 Oktober 2011

learjet

oversheriffmester
Medlem
Da kommer Atlasjet med A330-200

REG TC-ETP

Lander i Oslo rundt 2130-2200 ca. Har ikke fått noe eksakt tid ennå.

S

Er over Romania nå kl 19.10 så da bør den vel være på OSL ca 21.30

TK :fly

En nydelig maskin, har den ca 100 meter fra meg men uten mulighet til å få tatt bilde av den. Vet at det var en grizzlybjørn langs gjerdet og dokumenterte ankomsten, gjett hvem ;)

Tenkte litt på å ta en tur, men etter heftige meningsutvekslinger med meg selv ble det dessverre til at jeg holdt meg her i "de dype skoger og mørke fastland"
God helg allle sammen :)
TK :fly

Den går nok innen 2300.

Skal tom ut igjen så må bare tømmes og få med seg tomme containere.

S

Det er SHY/ZY678 denne fly for, Ny tid 23.45

Nope

Atlasjet kom som ZY545/546. Den var ikke å finne ut på Avinor/OSL da den gikk tom tilbake til AYT.

ZY677/678 kom og gikk som den skulle i hht til ukentlig plan, dog noe sent.

Grunnet til at den kom var at ZY545 i går fikk tekniske problemer i AYT. Og de leide inn Atlasjet for å på passasjerene hjem.

For de som skulle ut i går med ZY546 så hadde man såpass flaks, at ZY fløy sin siste charter for et reiselskap til TRD og skulle fly tom tilbake til AYT. Den maskinen ble reroutet til OSL og plukket med seg passasjerene slik at de kom seg til AYT i går. Bare et par timer sent.

S

Nope

Atlasjet kom som ZY545/546. Den var ikke å finne ut på Avinor/OSL da den gikk tom tilbake til AYT.

ZY677/678 kom og gikk som den skulle i hht til ukentlig plan, dog noe sent.

Grunnet til at den kom var at ZY545 i går fikk tekniske problemer i AYT. Og de leide inn Atlasjet for å på passasjerene hjem.

For de som skulle ut i går med ZY546 så hadde man såpass flaks, at ZY fløy sin siste charter for et reiselskap til TRD og skulle fly tom tilbake til AYT. Den maskinen ble reroutet til OSL og plukket med seg passasjerene slik at de kom seg til AYT i går. Bare et par timer sent.

S

Fant ut det jeg også, TC-SKI Fløy SHY551 til TRD og vidre til, OSL der de fløy SHY546 til AYT, og TC-ETP kom tilbake med pax på SHY545 i dag i stede for i går. Ikke SHY678 som jeg tenkte, den fløy TC-SKS. Og uheldigvis jeg som har ønsket meg Sky A321 på TRD i hele sommer fikk ikke med meg den, den ene gangen den var på TRD. :(

Back