Måtte en tur til nærflyplassen og droppe av guttungen på morrakvisten, så benyttet anledningen til å mosjonere minnekortet litt ...
Det var fortsatt mørkt da jeg droppet ham av, så jeg stoppet og rasket med meg litt frokost og kaffe før jeg satte kursen mot parkeringshuset ved den internasjonale terminalen.
Jeg var ikke før kommet på plass, før noe stort og skummelt kom sigende ut av mørket ....
..
..
..
..
Det viste seg imidlertid bare å være en vennlig trehøler - snart 40 år gamle Fedex MD-10-10F N571FE.
Sliten og forsoffen ... MD88 N977DL var utsatt for et taueuhell i april, og det skal være bestemt at brannvesenet skal få overta den som firetrainer da det ikke lønner seg å sette den i flyvedyktig stand. Men foreløpig står den utenfor Delta's TOC.
Eskimoen var tidlig oppe. Her er 737-990ER N290AK på vei tilbake til Seattle.
Levet i juli 2018.
Motorer står pent på rad og rekke utenfor Delta's hangar. Bay 12 er forbeholdt militære oppdrag. Så tre US Navy P-8 under jobb, så dette er god business for Delta.
jetBlue A320 N652JB
Snart 19 år gamle A320 N123UW kom halsende opp bakken i høyt tempo.
UPS A300-600 N133UP, ca halvåret yngre.
B757-351, N587NW, levert til Northwest i 2002.
Tatt på veldig lang avstand .. 10 år gamle N918WN i Illinois One-farger under landing på bane 28 - den nyeste av banene. Da kom min nye 600mm linse godt med ...
Missouri One N280WN landet litt nærmere, men desverre i motlyset.
'Banana Airlines' - Spirit Airlines A320 N624NK
Polar/Atlas/DHL B767-306ER BDSF N647GT - Levert til KLM i 1996.
Expressjet/United Express Embraer ERJ-175LL N605UX i nye farger. Levert for litt over en måned siden.
Avslutter med en dobbel Mad Dog .. så dett var dett og takk for titten!
Det var fortsatt mørkt da jeg droppet ham av, så jeg stoppet og rasket med meg litt frokost og kaffe før jeg satte kursen mot parkeringshuset ved den internasjonale terminalen.
Jeg var ikke før kommet på plass, før noe stort og skummelt kom sigende ut av mørket ....

..
..
..
..
Det viste seg imidlertid bare å være en vennlig trehøler - snart 40 år gamle Fedex MD-10-10F N571FE.


Sliten og forsoffen ... MD88 N977DL var utsatt for et taueuhell i april, og det skal være bestemt at brannvesenet skal få overta den som firetrainer da det ikke lønner seg å sette den i flyvedyktig stand. Men foreløpig står den utenfor Delta's TOC.

Eskimoen var tidlig oppe. Her er 737-990ER N290AK på vei tilbake til Seattle.
Levet i juli 2018.

Motorer står pent på rad og rekke utenfor Delta's hangar. Bay 12 er forbeholdt militære oppdrag. Så tre US Navy P-8 under jobb, så dette er god business for Delta.

jetBlue A320 N652JB

Snart 19 år gamle A320 N123UW kom halsende opp bakken i høyt tempo.

UPS A300-600 N133UP, ca halvåret yngre.

B757-351, N587NW, levert til Northwest i 2002.

Tatt på veldig lang avstand .. 10 år gamle N918WN i Illinois One-farger under landing på bane 28 - den nyeste av banene. Da kom min nye 600mm linse godt med ...

Missouri One N280WN landet litt nærmere, men desverre i motlyset.

'Banana Airlines' - Spirit Airlines A320 N624NK

Polar/Atlas/DHL B767-306ER BDSF N647GT - Levert til KLM i 1996.

Expressjet/United Express Embraer ERJ-175LL N605UX i nye farger. Levert for litt over en måned siden.

Avslutter med en dobbel Mad Dog .. så dett var dett og takk for titten!
Last edited: