Artikkel om Conrad Hiltons oppførsel på BA 269 til LAX

rkvalvaa

ScanFlyer Blue
Artikkel om Conrad Hiltons oppførsel på BA 269 til LAX

Her er en artikkel som beskriver hendelsesforløpet rundt en utagerende Conrad Hilton (broren til Paris) på BA 269 mellom LHR og LAX i fjor sommer. Interessant lesning, virker som om de BA ansatte håndterte dette på en god måte:

It was only last month that a federal criminal complaint revealed that hotel scion Conrad Hughes Hilton III—brother of Paris, crasher of luxury vehicles, and all-around spoiled brat—had perpetrated a 10-hour, proletariat-bashing rage-a-thon aboard a trans-Atlantic jet. Now GQ can exclusively report that last week, Hilton entered into a plea agreement with prosecutors. Today, on Hilton's 21st birthday, it seemed an excellent time to relive the events of July 31, 2014, aboard British Airways flight 269 from London to Los Angeles.

http://www.gq.com/entertainment/celebrities/201503/conrad-hilton-investigation

Re: Artikkel om Conrad Hiltons oppførsel på BA 269 til LAX

Viser vel hvor mye mer ugang man slipper unna med hvis man har ett kjent navn. Burde vel vært bedre å satt på håndjern med en gang.

Du kan altid være bagklog, men mon ikke de burde have returneret til LHR..
Ved godt at det nok havde betydet en fly aflysning, men Mr, HHilton ville jo få
en pæn stor regning for det...

Hilsen Ole

Viser vel hvor mye mer ugang man slipper unna med hvis man har ett kjent navn. Burde vel vært bedre å satt på håndjern med en gang.

Det kommer litt an på. Om han f.eks har gullkort synes jeg nok strikken kan strekkes litt ekstra

Det kommer litt an på. Om han f.eks har gullkort synes jeg nok strikken kan strekkes litt ekstra

ØØØh, hvorfor? Gjelder ikke folkeskikk og vanlige normer når man har gullkort? Er det OK at folk med gullkort oppfører seg som rasshøl?

ØØØh, hvorfor? Gjelder ikke folkeskikk og vanlige normer når man har gullkort? Er det OK at folk med gullkort oppfører seg som rasshøl?

Tror nok Fnate er ironisk.. Jeg humret i allefall godt :p

Back