Målrettet og bra jobbing gir som regel resultaterOriginally posted by jikswoboB
Nice. Hoppas deras ansträngningar ger resultat.
Intressant att man från Arlandas sida är så konkreta och förmår tala om ett bestämt antal linjer som kan bli verklighet.
Ja for der var det ingen andre selskaper som kunne tilby nonstop-flyvningerOriginally posted by EB
Det var vel med slikt arbeid CO valgte OSL som første flyplass i Skandinavia!!!
Det gjorde det nok.....men ble vel ikke mindre aktuelt når SAS gikk ut og ville legge den nedOriginally posted by EB
Tror nok arbeidet med å få inn CO startet før SAS la ned ruten...
Originally posted by PP
Som jeg ser det er det store problem her volume - jeg har svært ved at se hvorledes der lokalt i stockholm skulle være volume til en lang række af sådanne linjer fra Asien til US via ARN.
Men las os ser hvad der sker - det samme potentiale rent afstandsmæssigt er både til stede i CPH, HEL og OSL.
Men det kommer jo folk fra andre plasser også som vil være med.....Originally posted by Alf
Originally posted by PP
Som jeg ser det er det store problem her volume - jeg har svært ved at se hvorledes der lokalt i stockholm skulle være volume til en lang række af sådanne linjer fra Asien til US via ARN.
Men las os ser hvad der sker - det samme potentiale rent afstandsmæssigt er både til stede i CPH, HEL og OSL.
Vågar nästan sätta en massa pengar på att det är fler Stockholmare på SAS's asien linjer än vad det är köpenhamnare!
mvh alf
Originally posted by CK
problemet til OSL er jo - som jeg kanskje har påpekt før - at det ikke er en interessant flyplass for feed fra andre land (som CPH og ARN) og at Norge har omtrent halvparten av Sveriges befolkning.
Originally posted by DY
Men det kommer jo folk fra andre plasser også som vil være med.....Originally posted by Alf
Originally posted by PP
Vågar nästan sätta en massa pengar på att det är fler Stockholmare på SAS's asien linjer än vad det är köpenhamnare!
mvh alf![]()
Originally posted by MartinL
Originally posted by CK
problemet til OSL er jo - som jeg kanskje har påpekt før - at det ikke er en interessant flyplass for feed fra andre land (som CPH og ARN) og at Norge har omtrent halvparten av Sveriges befolkning.
Nå er det vel slik at Osl nå ikke er så mye mindre enn ARN og at det reiser flere med fly i Norge enn i Sverige totalt, så det argumentet synes jeg nå er litt tynt. Men jeg ser meg da enig i at Huber nok virker mere lokkende.
Originally posted by Alf
Originally posted by PP
mvh alf